Mijn studio annex crib X [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
maat van mij die nooit ene fuck om muziek maken gaf, alleen maar hardcore luisterde, kwam van de week ook met een gitaar aanzetten, en was op gitaar les gegaan, ik noem hem al de nieuwe james blund of hoe hij ook heet.

in elk geval dat heeft mij ook sterk aan het denken gezet, een instrument kunnen bespelen is echt niet zo,n slecht idee, als ik nu wat in me hoofd heb zit ik echt wel even toetsen erbij te zoeken, ben ik zo 5 minuten verder voor dat ik het melodietje ook daadwerkelijk inspeel het gaat wel steeds beter maar helemaal top zal het zonder les nooit worden denk ik.

kun je al een instrument bespelen dan knal je die ideeen er zo uit natuurlijk.

Na flinke inkrimping is dit mijn huidige huiskamer setupje:
Less is more....

Attachments

• setupsept2006.jpg
    setupsept2006.jpg
    32,7 KB · Bekeken: 135
Origineel geplaatst door Alexander
te gekke setup... echt! waar sequence je mee met de korg of yamaha?

Oh thanks!
Ik gebruik de EMX1 voor de drums en sequences zeg maar...

Ik heb de audio ook zo aangesloten dat ik geen mengtafel nodig heb :

Super Bass Station en/of SU10 -> Sherman -> EMX1 -> Yamaha -> Stereo out.

Origineel geplaatst door Bass
Na flinke inkrimping is dit mijn huidige huiskamer setupje:
Less is more....

meer heb je niet nodig.
dat is toch een cs2x? heeft die ook dat speciale randje voor de su10, net als de cs1x?

Origineel geplaatst door Leo
meer heb je niet nodig.
dat is toch een cs2x? heeft die ook dat speciale randje voor de su10, net als de cs1x?

Ja, kun je zien op de foto, dat opstaande randje (heb hem ook gehad in het verleden in combinatie met de SU10).

Phochos:D

Origineel geplaatst door Leo
ik heb sinds gisteren contactlenzen, om te proberen!

Zeker tweedehandsies! ;)

Tijd voor nieuwe foto's om te plaatsen!!!!!:duivels:

hoog rack.. dacht eerst hij staat er zelf naast zodat we kunnen zien hoe hoog.. maar dat was een poster :D

ook leuk hoe je dat met de Filter bank heb gedaan, al zou ik t zelf zo niet willen ..

Origineel geplaatst door kareltje
Is dat handig je mengpaneel bijna tegen het planfond?

das alleen maar een submixertje waar m'n fx doorheen gaan, en wat cd speler/md meuk opzit :)
je komt er eigelijk nooit aan

Rack zal voor t einde van dit jaar nog wel vol komen (hoop ik :P), er komt zowiezo nog een fireworx, compounder, jp 8080 en héél misschien nog wel een nord lead 3 bij :{

ik dacht even he phochos heeft een studio foto die echt anders is, lijkt wel alsof jij dezelfde woning hebt, precies die hoek en die schoorsteen denk ik dat het is ? en die schapjes,

je hebt wel veel bruin in je studio

Bruin is mooi & goed, zolang er Yamaha op staat! ;) (of Sequential)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back