ultralite

what the hell! dat ding kost 550$ bij sweetwater.

/me plaatst bestelling..

Laat even weten of dit echt waar is (kan het me niet voorstellen bij een product dat net nieuw is).

Net besteld..

Hartelijk bedankt voor je bestelling via onze site
www.feedback.nl! Let op: dit is slechts een automatische
ontvangstbevestiging, zodat je weet dat wij je bestelling
hebben ontvangen en in behandeling hebben genomen.

Ik was toch net opzoek naar een goede geluidskaart voor tussen de 75-150euro en had bijna een extra Echo Mia gekocht (heb nu een Mia + een Aardvark Aark20/20), maar dit is natuurlijk wel een stuk beter. Nu alleen nog maar hopen dat ik geen mailtje krijg met 'Sorry, we hebben een fout gemaakt bij het berekenen van de prijs' of dat soort shit..

Hehe.. 't kan weinig kwaad om 'm te bestellen, toch?

Vooral als je onder rembours bestelt... ik bedoel, OF je krijgt een mail dat ze een fout hebben gemaakt met de prijs, OF je krijgt alleen de handleiding/rackmountkit/crappyshit (waar je uiteraard dan niet voor betaalt), OF je krijgt gewoon een verse ultralite voor 160 incl. verzending.

Deze knapiko heeft er een besteld.. het lijken wel ALI D prijzen!
spinsmile.gif

:D kan weinig mis gaan. Ben ook niet van plan om meer tegaan betallen.

demian ik wil die kweek kas wel van je kopen :D

lol!

ik heb ook net de bestelling gedaan, wetende dat het een vergissing is.
heb mezelf wel ingedekt dat ik hem enkel neem als hij aan die prijs buitengaat. ik ben zowiezo van plan de ultralite te kopen, maar aan de normaal prijs koop ik hem liever elders

er is toch een wet die zegt dat als iets aan een bepaalde prijs aangeboden staat, het dan ook aan die prijs verkocht moet worden? iemand die ik ken heeft zo ooit iets van 30000bfr aan 15000bfr gekocht :) hehe

Helaas,

Feedback krantje gister gekregen, even uit de prullenbak gevist:

Attachments

• helaasch.jpg
    helaasch.jpg
    12,5 KB · Bekeken: 95
Origineel geplaatst door Maks
er is toch een wet die zegt dat als iets aan een bepaalde prijs aangeboden staat, het dan ook aan die prijs verkocht moet worden? iemand die ik ken heeft zo ooit iets van 30000bfr aan 15000bfr gekocht :) hehe

Uit de disclaimer:
Ondanks de constante zorg en aandacht die wij aan de samenstelling van deze website besteden, is het mogelijk dat de informatie die op deze website wordt gepubliceerd, onvolledig c.q. onjuist is. Aan de inhoud van deze website kunnen geen rechten ontleend worden.

Bfr...dat was wel recent zeker :D

Origineel geplaatst door mc_kwok
Uit de disclaimer:

Bfr...dat was wel recent zeker :D

hmmm pech...

-----------------------------------------------------------------------------

10tal jaar terug...maar dat doet mijn inziens niet terzake ;)

shit, jammer :D

ach, misschien maakt een of andere dozenschuiver bij feedback dezelfde vergissing als de webmaster!!

Geachte klant,

Ik ben bang dat er een foutje is gemaakt op onze website. De MOTU Ultralite kost geen 145 euro maar 649 euro. De fout is inmiddels hersteld. Excuses voor het ongemak. Uw bestelling is bij deze dan ook geannuleerd.

Vriendelijke groet.
Feedback (Telesales).

Origineel geplaatst door Maks
...

Ik weet niet zeker of daar ook een wet voor is, wat ik wel weet is dat het gebruikelijk is. Maarja, daar kom je nu natuurlijk niet ver mee.

Overigens ga je als je iets besteld akkoord met het feit dat er foutjes gemaakt kunnen worden op de site, en dat je daar dan weer geen recht aan kunt ontlenen. En dat staat zowiezo boven die eventuele wet.
Dus hier: jammer, maar je zult er gewoon €649,- voor moeten betalen, of je order anuleren! 8o)

Re: ultralite

Origineel geplaatst door daddy d
http://www.feedback.nl/?id=55&b=TMP_1077712985

te mooi om waar te zijn?

Kreeg net dit bericht.

Geachte klant,

Ik ben bang dat er een foutje is gemaakt op onze website. De MOTU Ultralite kost geen 145 euro maar 649 euro. De fout is inmiddels hersteld. Excuses voor het ongemak. Uw bestelling is bij deze dan ook geannuleerd.

Wie niet waagd blijft een maagd

Geachte klant,

Vriendelijke groet.
Feedback (Telesales).

:D

Ben van plan om een Motu UltraLite aan te schaffen, Wie heeft er ervaringen hier mee?

Is het software installeren en aansluiten en draaien maar, of komen er allemaal problemen om de hoek kijken.

Ik heb op het forum gezien dat je ook drivers moet installeren voor Windows XP vanaf de Motu site, De installatie software is toch al geschikt voor XP.

Groet,
Regi

Back