Ik vond die van vorig jaar van (ik meen gearjunkies??) nog steeds super.. die Ion racked up, of wat was het ook alweer...? In het feedback blaadje hadden ze het mooi overgenomen...
Ja die staat me nog vers in me geheugen.
Zo zie je maar weer hoe dom mensen zijn bij (feedback) of wilde zij ook mee doen met het 1 april grap maar volgs mij was 1april al ver voor bij.
Origineel geplaatst door Dj Ruffryder Ik vond die van vorig jaar van (ik meen gearjunkies??) nog steeds super.. die Ion racked up, of wat was het ook alweer...? In het feedback blaadje hadden ze het mooi overgenomen...
Grappig dat je dit schrijft. Heb vanochtend m'n Ion eens flink bekeken en zal hem binnenkort eens openschroeven om te onderzoeken wat er mogelijk is. En aangezien de Vyzor Ion er aan komt kan er misschien een "Ion engine" gemaakt woorden.
Origineel geplaatst door Yawgmoth Grappig dat je dit schrijft. Heb vanochtend m'n Ion eens flink bekeken en zal hem binnenkort eens openschroeven om te onderzoeken wat er mogelijk is. En aangezien de Vyzor Ion er aan komt kan er misschien een "Ion engine" gemaakt woorden.
Maar ja dat is een VST Programma voor de Mac en Windows gebruikers.
Dit is geen hardware jammer genoeg maar ja met een goede controller kom je aardig in de buurt lijk mij.
Mij benieuwen hoe het geluid is
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.