bass-molecules
M'n waakhond .... !!
ik zit met het volgende probleem
even een voorbeeld:
ik heb een bas geluid zonder effect, speel 2 noten, als ik daarna naar de volgende patch ga worden de zelfde noten weer gespeeld zonder dat ik het zelf doen en niet met de nieuwe sound maar nog steeds met het bas geluid.
heb het idee dat het met de delay sectie te maken heeft.
heb even een voorbeeld gemaakt ( had alleen even de beschikking over m'n onboard geluidkaart van m'n laptop dus vandaar het bij geluid
)
is twee aanslagen van een bas geluid en daarna ga ik over naar de volgende patch, maar zoals je hoort blijf je het bas geluid horen tewijl ik het nieuwe geluid bespeel :confused:
even een voorbeeld:
ik heb een bas geluid zonder effect, speel 2 noten, als ik daarna naar de volgende patch ga worden de zelfde noten weer gespeeld zonder dat ik het zelf doen en niet met de nieuwe sound maar nog steeds met het bas geluid.
heb het idee dat het met de delay sectie te maken heeft.
heb even een voorbeeld gemaakt ( had alleen even de beschikking over m'n onboard geluidkaart van m'n laptop dus vandaar het bij geluid
)is twee aanslagen van een bas geluid en daarna ga ik over naar de volgende patch, maar zoals je hoort blijf je het bas geluid horen tewijl ik het nieuwe geluid bespeel :confused: