Rare & vage geluidjes

Origineel geplaatst door stevaux
Gotver wat lullig om een 1 april grap op 4 april te posten!

Hij is op 5 april gepost...

Dat zei ik toch?! :D

Maar ff serieus...dat typische acid/303 geluid, hoe doe zoiets nou?

koop een mic

neem jezelf op

wat mij betreft vaag genoeg

dat kotsen zal ook mooi klinken.. echt gemiste kans als je er niet even een mic bijhoudt

waarom heb jij die signature eigenlijk?

misschien moet je die eens lezen..

Omdat ik de hele dag thuis ben en de heledag oefen zowat maar ik krijg het niet voor elkaar en dan vraag ik het maar weer eens. *D

Origineel geplaatst door Leendert
Omdat ik de hele dag thuis ben en de heledag oefen zowat maar ik krijg het niet voor elkaar en dan vraag ik het maar weer eens. *D

misschien een andere hobby zoeken. als je er al zooooooooo veel moeite en energie in moet steken en als er eens een tip komt van klausito wordt ie op uiterst onbeleefde wijze afgezeken.

ga schilderen, kan je daar op het forum vragen wat voor verf ze gebruiken voor die 'vage kleurtjes'
:r

maar even al het geknuffel hier terzijde, kan dit toch nog best een interessant topic worden?

kijk, als je nou een melodie in je hoofd hebt die je wil verwerken in een nummer kun je je vastklampen aan kennis van akkoorden, noten, de hele reutemeteut

maar als je nou je track wil laten dragen door een bizarre loop zonder enige herkenbare melodie erin, hoe pak je het dan aan? niet nadenken en gewoon maar klooien? gewon moduleren wat je moduleren kan en maar zien wat eruit komt? of zijn er ook mensen die dit planmatig aan weten te pakken?

zet een synth aan, pielen, hee een leuk geluidjedingetje, ff kijken of ik dat nog een keer kan.. hee t lukt.. hee opnemen.. hee gaaf

Origineel geplaatst door stevaux
Dat zei ik toch?!

Jaja... :D

Laatst gewijzigd:
cuircuit benden man!!!!

ga gewoon even langs de bart smit daar komen mijn hardcore geluiden altijd vandaan..

o ja en die piemel maak daar maar een foto van en prop die in voice(van beeld naar geluid) en maak er een impulse van!!

als je piemel lang genoeg is instant terror!!!!!

nog een handig weetje voor instant vage geluiden

disvocery vst

en dan random klikken (worden alle knoppen in willekeurige stand gezet) haal je echt de meest vage ranzige vunzige dingen uit

als je het makkelijker vindt is er ook een nordlead 2 skin voor de discovery dan zit hij er precies het zelfde uit als de nord

je kan er ook nordlead 2 sysexs in laden

fototje en link van de discovery klik

Attachments

• 13.jpg
    13.jpg
    41,3 KB · Bekeken: 110
Origineel geplaatst door anoniempje
fototje en link van de discovery klik

Jah ik had net gezocht. hoe heet die skin? gewoon nordlead discovery skin ofzo? :dubbel:

Back