Novation Remote Zero SL

divi

Ouwe rot

Attachments

• 2756.jpg
    2756.jpg
    60,6 KB · Bekeken: 131
Laatst gewijzigd:
best handig!
toch zou ik liever gewoon de keys erbij hebben! maarja als je daar al genoeg van hebt of geen plek meer dan is dit natuurlijk wel handig!

Ik vind het wel erg weird dat er bij Novation niets bekend is op de Website...

Is het wel echt??

In de laatste Interface stond n review van de toetsenversie van deze Remote ZeroSL, de Remote 25SL. Die Automap functie lijkt me wel errug handig :)

Voglens Inteface staat trouwens ook voor Sonar een automap template op de planning!

Verder, de knoppen lijken mij ook niet helemaal solide, die schuifjes lijken me wat breekbaar net als de draaiknoppen. De knoppen op de Remote 25LE zien er een stuk steviger uit, maar k neem eigenlijk aan dat ze op de duurdere versie toch minstens knoppen zetten die even stevig zijn als van t goedkopere broertje ;)

Al met al lijkt t me best wel n handig ding (zeker voor die prijs!) :biertje:

Zou je bij deze trouwens net als bij de toetsenversies van de SL en LE een bassstation plugin cadeau krijgen? :eureka:

Weet iemand hoe het nou zit met die Drumtrigger pads? Zijn die nou gewoon slecht of is het iets dat alweer verholpen is? Ik wil namelijk zo'n ding gaan aanschaffen maar wil wel zeker weten dat die dingen het naar behoren doen.

ik heb een 25 sl. wil nooit meer anders. Mijn mackie control gebruik ik alleen nog voor de final mixdown. PG faders....
templates voor synths zijn zo gemaakt en automapping is fijn om mee te werken.
In Live 5 en Logic 7 werkt ie als een speer. Een fijn vriendje voor een macbook pro.......

Vette shit hoor... Als dit app. er echt aan zit te komen gaat mijn microkontrol regelrecht de deur uit. Zeker voor deze prijs.

Maarreh Nogmaals: Is het wel echt?

Waarom staat er nog niets op de website van Novation???
:confused:

Origineel geplaatst door BoonDock
Maarreh Nogmaals: Is het wel echt?

Waarom staat er nog niets op de website van Novation???
:confused:

Ik heb ook zo mijn twijfels idd... Maar goed we wachten af... :)

vrees dat het een hoax is.

enne mocht het toch echt zijn, dan vind ik de "ZERO" toch een beetje een ongelukkig gekozen naam...

we zullen zien

Origineel geplaatst door BoonDock
Volgens mij is dit een onvervalste 1 april grap...

Net zoals indertijd met het Ion Rack.

:okdan:

Dan staat ie dus binnenkort wel weer in het Feedback krantje.....

ik vind het opvallend dat die naad die aan de zijkant loopt en boven- en onderkant scheidt niet aan de voorkant doorloopt maar opeens in het niets oplost. maar goed, als het wel waar is is het wel interessant.

Origineel geplaatst door divi
tedju! 't was weer te mooi om waar te zijn...

zullen we 't plaatje ter inspiratie naar novation sturen? ;)

Lijkt me een goed plan!;)

Back