Beste mede forumers,
Al een tijdje denk ik eraan om eens een paar weken in berlijn met mijn gear onder te duiken en om in obscure kelders (zonder sm kleding ;-) Lekker rauwe, pompende electro te produceren. Mede producers te ontmoeten, en gewoon lekker te doen waar je zin in hebt!!
Maar misschien dat dit ook in nederland kan, zijn hier mensen die zin hebben om zoiets a la synthforum te organiseren? Maar dan niet 1 dag maar misschien een paar dagen ofzo?
Of misschien wel met een groep naar berlijn ofzo?
ik hou niet van voorwaarden, maar misschien een paar richtlijnen:
* paar jaar ervaring met muziek maken
* vette (portable) gear tot je beschikking
* 18+ (i.v.m. alle groupies) ;-)
Ben benieuwd!!
Al een tijdje denk ik eraan om eens een paar weken in berlijn met mijn gear onder te duiken en om in obscure kelders (zonder sm kleding ;-) Lekker rauwe, pompende electro te produceren. Mede producers te ontmoeten, en gewoon lekker te doen waar je zin in hebt!!
Maar misschien dat dit ook in nederland kan, zijn hier mensen die zin hebben om zoiets a la synthforum te organiseren? Maar dan niet 1 dag maar misschien een paar dagen ofzo?
Of misschien wel met een groep naar berlijn ofzo?
ik hou niet van voorwaarden, maar misschien een paar richtlijnen:
* paar jaar ervaring met muziek maken
* vette (portable) gear tot je beschikking
* 18+ (i.v.m. alle groupies) ;-)
Ben benieuwd!!

) geen probleem gaat worden. Zolang we geen rara middeltjes in elkaars keel of neus gaan smeren denk ik niet dat je mag zeiken. welkom in Nederland