Electro Underground Meeting!!!!!

pal

Mannelijk lid
Beste mede forumers,

Al een tijdje denk ik eraan om eens een paar weken in berlijn met mijn gear onder te duiken en om in obscure kelders (zonder sm kleding ;-) Lekker rauwe, pompende electro te produceren. Mede producers te ontmoeten, en gewoon lekker te doen waar je zin in hebt!!

Maar misschien dat dit ook in nederland kan, zijn hier mensen die zin hebben om zoiets a la synthforum te organiseren? Maar dan niet 1 dag maar misschien een paar dagen ofzo?

Of misschien wel met een groep naar berlijn ofzo?

ik hou niet van voorwaarden, maar misschien een paar richtlijnen:

* paar jaar ervaring met muziek maken
* vette (portable) gear tot je beschikking
* 18+ (i.v.m. alle groupies) ;-)

Ben benieuwd!!

Bizar plan :D

Er zijn teveel 'strings attached' voor mij om zo even 2 weken lekker te kunnen ontsnappen op die manier...

-C-

Ja, twee weken is een beetje veel....;-) misschien beginnen met een weekendje:W

ja, wat is er mis met de lage landen, den haag is toch elektro capitol van nederland?

ik wil best meedoen met iets.. een soort electro bijeenkomst met een soort array van sequencers die gesynced zijn en dan iedereen lekker kan kloten, maar dan wel een beetje gestroomlijnd. Anders wordt het een kakofonie..

Tsja berlijn spreek me gewoon aan, en er zijn veel ruimtes beschikbaar, en een enorme creatieve sfeer! Daarnaast is het uitgaansleven daar interessant!

Maar het gaat mij er niet alleen om, dat we samen kunnen jammer, maar ook leren, en tips uitwisselen.. misschien dingen remixen enz. enz.

Kortom elkaar ook tips geven, kritisch maar toch leuk :geslaagd:
Daarnaast zouden we ook bijvoorbeeld een paar uur bij schneidersbuero langs kunnen gaan..Platenlabels/zaken enz. enz.

Een soort werkbezoek ;-)

Voor het betere electro uitgaansleven moet je toch echt in Nederland zijn hoor.

Nou ben benieuwd, moet zeggen dat hier in amsterdam ook wel wat gebeurt, behalve denhaag weet ik verder niks...

Ik zou eens beginnen met op de Zahara avonden in Den Haag te komen.
Daar vind je vast wel wat gelijkgestemden.

Wout

goed plan..Maar eerst maar is in Nederland kijken of t van de grond komt
Ik sta er zeker voor open:okdan:

Ik ben ook trouwens nog niet eens geweest op de beruchte Zahara avonden :D

Next time i'll be in.

Tja Elektro-meeting... klinkt als goud in mijn oren maar.....

-Kan je zoiets niet beter in de polder organiseren, lekkere oude schuur..niemand last van
-Komen er mensen die hekel hebben aan dope (wiet,coke, etc etc) ik blow alleen maar, maar toch
-Wie durft de organisatie opzich te nemen... misschien de starter van de topic ;)
-Wie houd de boel in de gaten? wie voelt zich eindverantwoordelijk.
-Met 30 man werkt dit niet denk ik... ik ben wel van hoe meer mensen hoe meer vreugd maar het is natuurlijk geen houseparty.

kortom:
Mij lijkt het erg tof.. ik heb zelf een tijd in de krakers scene gezeten en daar deden we ook van die Gear-parties houden maar dan kwam dus iedereen vanuit de grote stad lekker de randstad-polder ingedoken of beter gezegt ondergedoken.

Ik beniuewd of het van de grond kom???

wel een aardig idee om onder t mom van muziek maken je hele kanes vol te douwen met van alles en nog wat :D
als je echt tot iets wil komen lijkt t me lastig.. aangezien iedereen graag wil laten horen wat ie allemaal vet vind enzow..
aantrekkelijk idee, maar ik vrees dat er weinig gave herrie uit komt

en wat is de grens van de vetheid van portable gear?

qua mpc alles onder de 2000 mag niet komen? :D
40<juno<70 ? :D

wil best een en ander organiseren natuurlijk, nu gewoon effe peilen, kijken hoe en wat...

Ik zou in ieder geval wel graag aan zoiets meedoen. Maar helaas heb ik een hekel aan drugs en alles wat erbij hoort, zou ik er dan wel goed aan doen om mee te doen? Ten tweede zal de lokatie helaas pindakaas waarschijnlijk niet echt dicht bij m'n deur te noemen zijn...

Maar wel een goed idee! :okdan: mits het goed georganiseerd is natuurlijk...

Even ter verduidelijking:

1. het gaat wel om een paar dagen, bijvoorbeeld een weekend anders is het zoveel moeite voor weinig inhoud
2. het is geen houseparty althans... je begrijpt wat ik bedoel
3. Passie voor ELECTRO en GEAR staat bovenaan... als je vanaf je eigen TR808 je neus wilt poederen moet je dat zelf weten.
4. relaxte sfeer!

Na 25 april heb ik wat meer tijd, en kan ik me er wat meer in verdiepen kwa locatie, plaats enz.enz.

tips en ideen? spui ze maar!!!

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door pal
Even ter verduidelijking:

1. het gaat wel om een paar dagen, bijvoorbeeld een weekend anders is het zoveel moeite voor weinig inhoud
2. het is geen houseparty althans... je begrijpt wat ik bedoel
3. Passie voor ELECTRO en GEAR staat bovenaan... als je vanaf je eigen TR808 je neus wilt poederen moet je dat zelf weten. [EDIT] of een joint opsteek
4. relaxte sfeer!

Kijk dat is praat..en dan bijv donderdag-avond opbouwen.. en smaandags weer naar huis.. dan zijn we toch al snel 5 dagen in de weer. En die PASSIE voor ELECTRO vind ik ook zeker een DIKKE PRÉ!!!

Als je niet eens weet wat bijv. gigolo records of het label bunker inhoud, houd het een beetje op voor je..
Want als ik bijv. een trance-saw hoor krijg ik een slappe, maar dat is een mening..

Sry dat ik overal zo in hap, maar mij lijkt het echt erg super tof in het kwadraat...

Mij lijkt het een goed idee om 1 dikke PC/MAC mee te nemen met een bijv. een RME Hammerfall met 8in/8 out
Daar alles een beetje opnemen en dan op dvd's wegbranden voor iedereen die aanwezig was.
Zodat je lekker thuis het kan uitwerken..

Ik hoop dat wiet enzo (DRUGS :gaap: ) geen probleem gaat worden. Zolang we geen rara middeltjes in elkaars keel of neus gaan smeren denk ik niet dat je mag zeiken. welkom in Nederland :okdan:

dit was mijn 300ste post :D

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Mij lijkt het een goed idee om 1 dikke PC/MAC mee te nemen met een bijv. een RME Hammerfall met 8in/8 out
Daar alles een beetje opnemen en dan op dvd's wegbranden voor iedereen die aanwezig was.
Zodat je lekker thuis het kan uitwerken..
dit was mijn 300ste post :D

Ja ook zeker een compu erbij! veel opnemen, zodat we ook kunnen remixen van elkaar!

of we nemen een Studer 24 track tape.. haha. Moeten we wel eerst een trailer regelen.. hmm

:)

Back