Origineel geplaatst door pal
Ja ook zeker een compu erbij! veel opnemen, zodat we ook kunnen remixen van elkaar!
Of 'gewoon' een HD-recorder met enige GiG's aan ruimte? Misschien iets "stabieler" voor on-the-road ?Just an Idea..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door pal
Ja ook zeker een compu erbij! veel opnemen, zodat we ook kunnen remixen van elkaar!
Of 'gewoon' een HD-recorder met enige GiG's aan ruimte? Misschien iets "stabieler" voor on-the-road ?
Een supergoed idee, maar iets te heftig misschien. Voor een weekend, count me in... Ik heb m'n eigen slogan al voor elkaar:

)
), moet 't best lukken!
Ben jaloers dat jullie de tijd daarvoor hebben...
Origineel geplaatst door Musiquence
Heb nog niet zo'n boel ervaring in zoiets mede-organiseren, maar misschien kan iemand over soortgelijke events iets roepen?
Anders kleinschalig beginnen... keertje ergens afspreken en iets opschrijven en uitzoeken en plannen... datumpje prikken enzo...?
Origineel geplaatst door Zoidsity
We zullen zien..
. Maar ik ga ervan uit dat de mensen die gaan toezeggen zich daar aan houden. Binnenkort post ik de flyer. (eind april)Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Idd! Dat afspreken van te voren vind ik ook een erg goed idee.. ff kijken wie wat gaat doen (kwa-organisatie) en wie wat meeneemt. Ff brainstormen over lokatie etc etc... neem gewoon ff een kladje mee met jou idee van hoe het wordt en wat je wel en vooral niet wilt.
Komt die: Vrijdag-avond de 28ste van April in Cafe de Knijp in Gorinchem. Tussen Rotterdam en Dordrecht.
Tijd: 19.30 aanwezig.
je moet toch ergens beginnen

Origineel geplaatst door GeeEs
Hey, Het leeft dus zeker wel zie ik...
Musiquence, je reageerde ook al in mijn TOPIC over de 17e juni...
Kijkt allen eens zou ik zeggen, 5 dagen kan ik nog ff niet beloven, maar 1 lange avond/nacht gaan we dus doen de 17e. Tenminste dat is het plan. Heb daar inderdaad ook al een aantal mensen die daar graag aan mee willen doen
I love it when a plan comes together...![]()