Electro Underground Meeting!!!!!

Origineel geplaatst door pal
Ja ook zeker een compu erbij! veel opnemen, zodat we ook kunnen remixen van elkaar!

:eureka: Of 'gewoon' een HD-recorder met enige GiG's aan ruimte? Misschien iets "stabieler" voor on-the-road ?

Just an Idea..

Dit lijkt mij echt supergaaf! Berlijn, way to go Pal, meteen headfirst erin! :) Een supergoed idee, maar iets te heftig misschien. Voor een weekend, count me in... Ik heb m'n eigen slogan al voor elkaar:

Binaural. Voor machinedrum actie en electro passie!

Tja...8)

goed idee.. maar eerst denk ik wel dat er een format bedacht moet worden

als je met bv 20 man bent wordt t een kakafonie tuulk
bouw je met zn allen aan 1 track? geldt dan t recht van de sterkste? (fjoesz is 2meter4 :D)
maak je kleine groepjes en komt er een winnaar uit
wordt er dan een onderscheid gemaakt tussen wel-en niet neusgepoederde componisten ? :D
hoe?
wat?

zeg dan zeg dan

Ik voorzie ook een grote kakofonie van herrie en beats.. Dat gaat nooit iets productiefs opleveren.. Wat wel kan, als je voldoende ruimtes hebt, een soort workshop idee. Dat in de ene ruimte er een stelletje aan het kloten zijn met X en een kamer verder ze bezig zijn met Y.. Dat kan misschien wel lukken..

R

Nah, er kan best het e.e.a. worden afgesproken toch. Nu gaan die en die dit en dat doen met die set... daarna anderen, gewoon geen setjes tegelijk... als er één opperhoofd is die de boel een beetje in de gaten houdt (en dat ook geaccepteerd wordt door de rest ;)), moet 't best lukken!

verschillende ruimtes zou ideeal zijn, maar veel mensen hebben inmiddels best goede koptelefoons lijkt me... en wellicht dat je daar ook mee kunt werken. (

Daarnaast is het leuk en inspirerend om naar elkaar te luisteren, dus om de beurt dan maar?

Een format is zeker nodig, maar denk dat het niet heel moeilijk hoeft te zijn.

IK HEB EEN IDEE VOOR LOKATIE!

Ok het is geen berlijn, maar! Ik heb verleden jaar in Trier gedraaid in een soort ondergronds gebeuren. Ik ken daar iemand die nu in nederland woont. Hij heeft daar ook feesten georganiseerd. Twee ruimtes, bij elkaar zo'n 150m2 en 50m2 schat ik

Trier is een studentenstad en ik vind het zeer sfeervol. Misschien dat dit iets is?
We kunnen het beste een lijste maken van leuke en mogelijke locaties en dan kiezen..

8) Ben jaloers dat jullie de tijd daarvoor hebben...

Ik zou volgens mij niet zomaar 1 of 2 weken weg kunnen... bijna niemand volgens mij (tenzij je studeert of een heel chille baas hebt)
Kan natuurlijk wel, maar dan ben ik mn baan kwijt vrees ik... of heel mn vakantie is meteen weg... Hoe doe je dat financieel? Of spaar je daarvoor ? ... 2 weken in het buitenland en niet werken kost kapitalen is mijn ervaring...

Maar klinkt als een gaaf plan! Hoop dat ik hier nog wat van ga horen.
Veel succes!

Ik word hier allemaal enthousiast van! alleen inderdaad hou t wel ff lekker in Nederland..ergens centraal..anders wordt t zo n gesjouw(op de fiets).en ik ben niet echt voor t koptelefoon idee. Ik zat te denken aan omstebuurt je ding doen(30 min ofzo) en iets van knoop alles aanelkaar(audio en midi met 1masterbak)en bouw een mega setup op(en dan Jammen en opnemen)...en lokatie...kan iemand geen jeugdcentra 5 dagen omtoveren in een 5 days ....electro!!

Heb nog niet zo'n boel ervaring in zoiets mede-organiseren, maar misschien kan iemand over soortgelijke events iets roepen?

Anders kleinschalig beginnen... keertje ergens afspreken en iets opschrijven en uitzoeken en plannen... datumpje prikken enzo...?

Idd! Dat afspreken van te voren vind ik ook een erg goed idee.. ff kijken wie wat gaat doen (kwa-organisatie) en wie wat meeneemt. Ff brainstormen over lokatie etc etc... neem gewoon ff een kladje mee met jou idee van hoe het wordt en wat je wel en vooral niet wilt.

Komt die: Vrijdag-avond de 28ste van April in Cafe de Knijp in Gorinchem. Tussen Rotterdam en Dordrecht.
Tijd: 19.30 aanwezig.

je moet toch ergens beginnen

Origineel geplaatst door Musiquence
Heb nog niet zo'n boel ervaring in zoiets mede-organiseren, maar misschien kan iemand over soortgelijke events iets roepen?

Anders kleinschalig beginnen... keertje ergens afspreken en iets opschrijven en uitzoeken en plannen... datumpje prikken enzo...?

Hey, Het leeft dus zeker wel zie ik...

Musiquence, je reageerde ook al in mijn TOPIC over de 17e juni...

Kijkt allen eens zou ik zeggen, 5 dagen kan ik nog ff niet beloven, maar 1 lange avond/nacht gaan we dus doen de 17e. Tenminste dat is het plan. Heb daar inderdaad ook al een aantal mensen die daar graag aan mee willen doen

I love it when a plan comes together... :)

Origineel geplaatst door GeeEs

:D We zullen zien..

Origineel geplaatst door Zoidsity
:D We zullen zien..

Nou... ga er maar vanuit dat de 17e juni een feestje wordt... dat staat al vast in de agenda van de Bastille dus. Of er ook mensen van hier komen dat hangt niet van mij af hè ;). Maar ik ga ervan uit dat de mensen die gaan toezeggen zich daar aan houden. Binnenkort post ik de flyer. (eind april)

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Idd! Dat afspreken van te voren vind ik ook een erg goed idee.. ff kijken wie wat gaat doen (kwa-organisatie) en wie wat meeneemt. Ff brainstormen over lokatie etc etc... neem gewoon ff een kladje mee met jou idee van hoe het wordt en wat je wel en vooral niet wilt.

Komt die: Vrijdag-avond de 28ste van April in Cafe de Knijp in Gorinchem. Tussen Rotterdam en Dordrecht.
Tijd: 19.30 aanwezig.

je moet toch ergens beginnen

Datum en lokatie vind ik op zich wel okay... ik woon zelf in Woerden (vlakbij Utrecht) dus da's redelijk centraal. Wel zou ik het liefst wat later afspreken... op z'n vroegst 20:30 komt mij een heel stuk beter uit! :)

Origineel geplaatst door GeeEs
Hey, Het leeft dus zeker wel zie ik...

Musiquence, je reageerde ook al in mijn TOPIC over de 17e juni...

Kijkt allen eens zou ik zeggen, 5 dagen kan ik nog ff niet beloven, maar 1 lange avond/nacht gaan we dus doen de 17e. Tenminste dat is het plan. Heb daar inderdaad ook al een aantal mensen die daar graag aan mee willen doen

Klopt, alleen is jouw party wat meer acid/techno en een electro party wordt toch wel effe heel wat anders... Ik ben gewoon bij beide van de partij! :D

ehm... niet 100% wat er hier werd voorgesteld, maar desalniettemin interessant denk ik....

vrijdag 19 t/m zondag 21 mei organiseer ik met wat vrienden een electro-weekend op een zeer chille lokatie centraal in Nederland :)

's Avonds/'s nachts party, camping aanwezig, overdag wat mij betreft ruimte voor diverse muzikale initiatieven... het programma (met name de party) zit al behoorlijk vol, maar denk dat er nog wel ruimte is voor andere activiteiten overdag.

Veel 'leuke' live-acts en DJ's :D
Aanwezig geluidssysteem is ook 'ruim voldoende' 8)
(understatements staan tussen aanhalingstekens....)

Check in op http://www.noizehub.nl/meeting/ en meld je aan voor meer info en om mee te discussieren. Specifieke informatie over dit weekend gaarne *niet* in openbare fora bespreken (dus ook niet hier)! Ook a.u.b. nergens aanmelden bij party-agenda's en dergelijke. Het gaat om een besloten evenement.

Lijkt me wel gaaf zoiets, maar duitsland vinnik net iets te ver...
Ik heb geen vervoer vandaar ;)

Ik zou bijv. combi kunnen nemen van P3 sequencer + Spectralis + rack analoge monosynths ;)
Kan je al aardig live mee jammen....

Helaas werk ik ook zeer onregelmatig dus dat is ook weer k*t..

Back