Black Castle
Johan Zwart
Hasta la Vista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Black Castle
Hasta la Vista?
Yeah baby!Compatibel is vaak erg kut.. Maar ff voor de duidelijkheid.. Een vriend van mij vroeg dat aan mij en opzich geen slechte vraag.Origineel geplaatst door Yawgmoth
Ik ga er vanuit dat Vista een "compatibel"mode zal hebben voor "oude" software. Waarom deze vraag?

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Tja, dit verhaal komt vaker voor, maar is dat nou de schuld van Clavia of van de computer giganten en hun klanten, die dan gelijk zo'n nieuw computer OS willen hebben. Let wel, die Amerikanen vragen grote bedragen om een bepaalde driver te mogen gebruiken en uiteindelijk betaalt de klant dat toch...
Computergebruikers zijn de ideale melkkoeien van de economie
Wout
Nieuw!
Verbeterd!
Was de vorige, ook nieuw en verbeterd, dan zo slecht?
Jammer is het wel hoor. Maar goed ik zit al een tijdje op de Wave te wachten dus laat ze zich daar maar even op storten 
tja ff een schupke... nog steeds geen nieuwe software, ik weet het zeker dat het weer hetzelfde gezeik word als van g1 naar g2, wat een tegenvaller......pffff

Het staat nog niet helemaal vast of er nog iets met de G2 gaat gebeuren en ik zelf ga er vanuit dat pas als Nordelius zegt dat het afgelopen is, het inderdaad ook zo is. Dat de G2 al lang in de ijskast staat, dat is zeker.
Wout
Thanks for you email.
As you can imagine, every product goes through various stages during
its life-span. When I said completed product, I do not imply that it
is "perfect", it is just developer language for "mature" or
finalized, so to speak. Keeping up with the progress of computers and
operating systems can be quite taxing to a manufacturer.
I know it has been communicated from us earlier that an update of the
editor was planned, but this is not the case anymore. It would simply
tie up to much of our resources to create a new version of the
Editor, and we need to be careful on were to place these resources. I
know it may not be the greatest comfort to you G2 users out there,
but as far as we can tell, the editor will run on a Boot Camp:ed Mac
under XP.
Vista drivers _may_ be a different case, and I will try and find out
if this can happen, I cannot make any promises however.
Best regards,
Tomas Johansson
Product Manager - Clavia DMI AB
Kyma is constant in ontwikkeling! Net als onze muzikale ideeën!
Stel je eens voor dat dit bij een G2 ook het geval zou zijn! :-)
Met zo een fantastische interface en zoveel potentieel onder de motorkap.
(grainmodules, wavetables, xy-controllers, andere compressors & filters, ...)
Volgens mij laat clavia hier een grote kans liggen
Als dit het einde is van de G2 is dit meteen ook wel het einde van de digitale modulars denk ik want een G3 zal er wel niet komen :-(
Ik zou de G3 in ieder geval niet aanschaffen. Clavia is gewoon LAM als het gaat om software. Hardware dat afhankelijk is van software, horror. Daar trap ik niet meer in. Dan heb ik nog liever een 100% software oplossing, voor een fractie van de prijs.Als dit het einde is van de G2 is dit meteen ook wel het einde van de digitale modulars denk ik want een G3 zal er wel niet komen :-(
Binnen de gebruikers gemeenschap wordt er naar oplossingen gezocht, dus het is nog niet doodgebloed.
Als je het begrip comptabiliteit bedoelt, daar wilde Clavia inderdaad geen resources aan besteden. Een uitbreiding van de Classic was technisch gewoon onmogelijk; mede door het feit dat Clavia nooit had verwacht dat het zo'n speciale synth zou worden, heeft die kleine rooie een zeer krappe processor meegekregen. Dat was een doodlopende straat.... Volgens mij is dat ook geopperd bij de NM1--> G2 overgang, en toen wilde Clavia daar ook niet aan. ...