welke muziek maken jullie

Tot vorig jaar maakte ik anthem trance/hard trance/techno/electro (enkele kleine club-hitjes gehad op 12" vinyl en verzamelcd's).
Vanaf dit jaar wou ik het eens over een andere boeg gooien en ben ik begonnen (nou ja - ik heb dit vroeger wel eens geprobeerd maar zonder serieuze resultaten toen) met ambient/experimentele elektronische muziek. Met mijn aanstormende modular ga ik volledig die richting uitgaan en proberen CD's uit te brengen.

Bijgevoegd een kort voorbeeld van wat ik vorig jaar een keertje gemaakt heb.

Vertel me dan meteen even in welk hokje ik dit mag plaatsen!?

Attachments

• 20050319.mp3
    433,2 KB · Bekeken: 119
Ook electronische muziek, van Klaus Schulze achtige muziek, techno, hardcore of weet ik hoe je het moet noemen. Ik maak meestal geen tracks maar zit gewoon wat te freaken op mijn synths.

Eigenlijk denk ik daar helemaal niet over na, maak het gewoon.

Ik maak voornamelijk alleen maar kut muziek. Ik snap ook niet waarom ik hier eigenlijk nog steeds rondhang :D

Ik maak muziek die ikzelf mooi vind....kan vanalles zijn maar meestal melodieuze hardcore

eerst trance...toen tech-trance en nu mix van techhouse en techno zo'n beetje.....
heerlijk man.....

Krachtwerk, doe je ook de dans?

Soort van progressive trance/house. Soms een beetje a la underworld, soms ook niet. En ook wel meer ambient electronische muziek.

Origineel geplaatst door Alex Omega
eerst trance...toen tech-trance en nu mix van techhouse en techno zo'n beetje.....
heerlijk man.....

Krachtwerk, doe je ook de dans?

nee, ik ben de reden tot dansen ;)

Ik maak geen muziek.

Ik wil alleen een lange gearlijst, want da's stoer.

ik heb telkens het probleem dat mensen aan mij vragen: "wat voor muziek maak jij?"

k heb geen fokking idee wat voor genre dat is en als ik erachter kom wat het genre is krijg ik het me strot niet uit: electro-break-house-core-shit ofzo.

waarom al die moeilijke namen?? ik roep vanaf nu maar gewoon "dance", wat het eigenlijk niet is, maar goed. dan ben je in een woord klaar.

hoe lossen jullie dit moeilijke probleem op??

Back