Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Nightstorm
we'll tear your soul apart
Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
het gaat geheel tegen m`n zogenaamde principes (hardtrance
) in...
Ik stel voor dat we een keer afspreken en zo`n track gaan bouwen. Lijkt mij wel leuk, just 4 phun...
[edit]we=ResSynM0n?[/edit]
lijkt me wel een uitdaging!
Origineel geplaatst door Syntax Terror
Ben niet zo'n geschikt persoon voor die heerlijke synth riedeltjes die er in voor komen, zou me wel bezig willen houden met die lekkere, beetje doffe of korte bassjes. Met veel punch!lijkt me wel een uitdaging!

Hmmmm, langzamer dan 180 is voor mij anders ook geen dagelijkse kostOrigineel geplaatst door M0n0L0g1C
Ik ben geen toetsenvirtuoos, maar wat riedeltjes programmeren lijkt me geen probleem
Iets maken dat sneller gaat dan 130 bpm lijkt mij wel een uitdaging![]()

Origineel geplaatst door Syntax Terror
Hmmmm, langzamer dan 180 is voor mij anders ook geen dagelijkse kost
Iets anders, die CD's uit die tijd, ik vraag me af wat voor gear daar voor gebruikt werd? Vooral de synthese, drum bakken zullen wel veel Rolands zijn... Het klinkt goed in ieder geval, analoogjes misschien?
).
(trippen met ballen)
Inderdaad veel Roland-apparaten; veel 909-werk en 303-achtige riedeltjes.Origineel geplaatst door Syntax Terror
Iets anders, die CD's uit die tijd, ik vraag me af wat voor gear daar voor gebruikt werd? Vooral de synthese, drum bakken zullen wel veel Rolands zijn... Het klinkt goed in ieder geval, analoogjes misschien?
Origineel geplaatst door Sly Dog
Naar ik weet was Michel Klaassen (van Tellurian, Leviathan en Cenobite Records) degene die de term trancecore in het leven heeft geroepen (correct me if I'm wrong). Voor mij gelden zijn tracks ook als trancecore; trancemuziek met hardcoreritmes.
....wat is hypnotrance dan?
Gewoon mooi!

Origineel geplaatst door Sly Dog
IST Records staat niet voor Industrial Strength Trance, IST is gewoon IST (toch zijn er wel behoorlijk wat lekkere trippy releases op uitgebracht, refererend aan de collectie van mij en ProtoHuman).
Holographic is wat mij betreft echt een topper in de oude Hardtrance.(trippen met ballen)

Origineel geplaatst door MPCman
Hier sluit ik me bij aan. Alhoewel de benaming zeker door anderen bedacht had kunnen worden, was Michel Klaassen de eerste die de naam ging gebruiken en wel met betrekking tot zijn muziek.
het gaat geheel tegen m`n zogenaamde principes (hardtrance
) in...
Ik stel voor dat we een keer afspreken en zo`n track gaan bouwen. Lijkt mij wel leuk, just 4 phun...
[edit]we=ResSynM0n?[/edit]
Origineel geplaatst door Soul Reaver
: Heb ze bijna allemaal op Vinyl en ze blijven stuk voor stuk meesterwerken
Origineel geplaatst door Zoidsity
Gewoon mooi!
..en een Verzamel-CD reeks.
Ook behooorlijk sentiment-waarde bij mij; mooie kleuren / dingen gezien (of meer beleefd?!) door onder andere die CD's..
![]()