midi key-knoppen board voor cash of SH09

Status
Please reply by conversation.

Neoteny

Ingeburgerd
Ik zoek een midi keyboard met knoppen en schuiven, minimaal 4 octaafs

Heb niet veel te ruilen, ev een Roland SH09 in redelijke staat (de laatste keer dat ik gekeken heb) die bij mij op zolder ligt. Heb wel cash.

Bedankt voor de belangstelling voor de sh09. Ik ga hem vanavond van zolder halen, afstoffen, controleren en een prijsje maken. Een leuk midi keyboard blijft een serieuze ruiloptie!:okdan:

shhhh

shhhh

idd maak eens een leuk prijsje ...daar houden we hier van,...:D zacht en vriendelijk,....

Bedankt voor de belangstelling voor de sh09. Ik ga hem vanavond van zolder halen, afstoffen, controleren en een prijsje maken. Een leuk midi keyboard blijft een serieuze ruiloptie!:okdan:

Hier is ie dan. De Roland SH-09.

Helaas de middelste As (Gis?) toets geeft wel geluid maar niet van de juiste toonhoogte. Dat zou nagekeken moeten worden. Maar verder werkt ie prima, met als bonus natuurlijk de mogelijkheid om een extern signaal door de filters te jagen.

Zoals gezegd, ik zoek een aardig midi keyboard of voldoende cash om er 1 te kunnen kopen.

Let op: ik ben afgestapt van de eis voor 49 toetsen. Heb besloten m'n XP-80 toch maar aan te houden als master keyboard. Dus 25 toetsen is ook goed, mits ie maar veel knoppen en schuifregelaars heeft:

bv:
Korg Kontrol
M-audio Axiom
CME UF
Novation remote SL

(ev met bijbetaling!)

Ben ook wel geinteresseert in de Behringer BCF2000

En anders: 200 euro

Attachments

• dsc00128.jpg
    dsc00128.jpg
    25,6 KB · Bekeken: 62
SH09 is gereserveerd, als iemand nog een leuk midi keyboard voor cash in de aanbieding heeft hoor ik het graag.

Status
Please reply by conversation.
Back