DSF verslavend?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Baseman

Turn up the low
Zit nog niet zo lang op DSF maar ik was even benieuwd wie mijn telefoon rekening gaat betalen deze maand?

Ik denk toch dat ik enkele leden aansprakelijk moet stellen. Vooral die lui die van die grote foto's posten en links naar zelf gemaakte nummers plaatsen zie ik als hoofdverantwoordlijke. Het gaat gewoon niet meer met me ISDN =(

En wie gaat mijn collega's vertellen dat DSF echt werk gerelateerd is, als je niet in de muziekbranche werkt.....
Wie o wie?

Wordt er elke dag wijzer van!!! Mijn motto is: Synths boven alles! Dus....? F..k the bills!!!

Wie had ooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen!? Maar: hiep hiep hoera voor UPC en Chello!

Eric

Ik leer ook elke dag.. ik slurp info alsof ik ervan moet leven.. als je zou kunnen zien wie de meeste threads gelezen heeft ga ik absoluut winnen... :maffia:

Ja bij mijn woonplaats staat Groningen maar ik woon er iets boven. En daar is geen kabel helaas. Heb er even aan gedacht om een ISDN router met terugbel functie te installeren op het werk maar mocht weer niet.......;)
ADSL aaansluitng komt in december in dit gebied. Dus kun je wel raden wat ik aan sinterklaas ga vragen.

Lang leve het hebben van een internet verbinding op het werk! lekker netten in de baas zijn tijd en lekker je verslaving voortzetten :D geweldig toch?

DSF is het licht puntje in mijn donkere dagen!!!

verslaafd?

nee, erger :D

Origineel geplaatst door krz
Ik leer ook elke dag.. ik slurp info alsof ik ervan moet leven.. als je zou kunnen zien wie de meeste threads gelezen heeft ga ik absoluut winnen... :maffia:

Ik denk het niet. Ik denk dat ik de #1 forumlurker ben hier. Ik heb op mijn werk echt geen klap te doen behalve iedere 5 minuten op F5 te drukken en te kijken of er al een nieuwe post is.

MAar jij hebt natuurlijk een voorsprong door een internetverbinding thuis, ik kan er maar 33,6 uur per week op

ja d'as inderdaad balen als je inbelt met modem of isdn.
plaatjes uitschakelen scheelt al iets, en eventueel de links openen die je wat lijken
en dan ff offline gaan.
't is wat omslachtig, maar goedkoper.

Origineel geplaatst door murphi

Ik denk het niet. Ik denk dat ik de #1 forumlurker ben hier. Ik heb op mijn werk echt geen klap te doen behalve iedere 5 minuten op F5 te drukken en te kijken of er al een nieuwe post is.

MAar jij hebt natuurlijk een voorsprong door een internetverbinding thuis, ik kan er maar 33,6 uur per week op

ok ok ok, forumlurker #2 met stip ! Op het werk heb ik minder tijd de laatste tijd.. het werken is weer begonnen en thuis ben ik ook wel pc verslaving af, maar het slechte weer gaat weer beginnen en de tv is nooit boeiend geweest... :koffie:

Wat betreft je ondertitel.. het is irritant :duivels:

Ik zit nog in de ontkenningsfase maar zo langzamerhand moet ik toegeven dat DSF een van de weinig internetsites is die ik bezoek. Een Nederlandstalige forum en dan zo actief... Waarom nog verder kijken?!

Overigens wil ik wel de opmerking maken dat er een gitaarsectie bij moet komen. Roger Linn heb ik al eerder aangesproken en die vond dat ik groot gelijk heb. Ik kan bewijzen dat deze electrogoeroe het meent. Hij heeft immers niet voor Jan Doedelbroekzakje een gitaar-effect geïntroduceerd: Met ingebouwd drumcomputertje nog wel :P

murpi bedankt voor de F5 tip die kon ik nog niet.
Ik denk dat het een vrij gezonde verslaving is op een paar punten na RSI en slecht voor de ogen.

Origineel geplaatst door Baseman
Ja bij mijn woonplaats staat Groningen maar ik woon er iets boven.

huh?? er gaat toch niks boven groningen? of wat was die slogan ook al weer...

DSF is inderdaad verslavend... zo verslavend zelfs, dat hierover al meer topics zijn geweest... :duivels:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back