Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Yoozer
Sony ACID werkt ook, maar Ableton is ook goed. Voor een mash-up heb je vaak een acapella van een track nodig; vragen waar deze gehaald kunnen worden is niet toegestaan ivm copyright-issues (dat je 't even weet, no offense intended - maar het is vaak de vraag na de vraag "waar maak ik dit mee").

Origineel geplaatst door no_disc
combo acid/audacity werkt alvast erg goed volgens mij, misschien ook iets makkelijker om mee te beginnen dan ableton
heb onlangs met acid en audacity zelf deze mash-up gemaakt

Origineel geplaatst door no_disc
combo acid/audacity werkt alvast erg goed volgens mij, misschien ook iets makkelijker om mee te beginnen dan ableton
heb onlangs met acid en audacity zelf deze mash-up gemaakt
?Origineel geplaatst door Maks
zelf heb ik deze nog online staan http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=433888&songID=3113584
(ableton, offcourse)
Origineel geplaatst door SicktronicK
heel goed gedaan dit!
strange als dat zo is...heb em wel degelijk zelf gemaaktOrigineel geplaatst door Maks
what the hell? deze mashup hoorde ik al toen slimshady en flatbeat net uit waren? did U really make this is one?
)Ehh.. da's zo ongeveer het hele idee achter Ableton, dat je zelf niet meer de samples hoeft te stretchenOrigineel geplaatst door Deadstar
Kan je in Ableton ook de tempos van de samples veranderen?? Zodat ze op elkaar passen.
.
Origineel geplaatst door DE3JEYH
Hallo,
Welk programma kan je het best gebruiken om een mess up te maken.
Wil dat wel is gaan proberen,van 2 plaatjes 1 plaat maken.
Bijv.die plaat horny as a dandy,zal iemand vast wel kennen,zeker de 3fm luisteraar
Groeten