Hallo,
Dit is het derde nummer van de Cd, Antagonize genaamd, en dit nummer gaat vooraf aan het andere nummer dat ik gister gepost heb, Monochromatic Paradox. Cigarettes and Afternoon & Monochromatic Paradox vormen ook een soort van tweeluik, wat samples betreft. Zeg maar wat jullie ervan vinden, en wat er aan verbetert kan worden
.
In het nummer zit onder andere een electrische gitaar (Les Paul), een synth in Reason, een Drumcomputer in Reason, en wat samples van een video over atoomwapens die ik erg indrukwekkend vond. Het eerste stuk is (duidelijk) ge EQ'd tot een telefoon geluid, totdat de drum er inkomt en de gitaar voluit te horen is. Vond het zelf wel gaaf klinken. Mijn doel hier weer is om zoveel mogelijk sfeer te creeƫren, en niet een lekker wegluisterend popnummertje te maken ofzo.
Cigarettes And Afternoon
Groeten,
Idioteque
Dit is het derde nummer van de Cd, Antagonize genaamd, en dit nummer gaat vooraf aan het andere nummer dat ik gister gepost heb, Monochromatic Paradox. Cigarettes and Afternoon & Monochromatic Paradox vormen ook een soort van tweeluik, wat samples betreft. Zeg maar wat jullie ervan vinden, en wat er aan verbetert kan worden
.In het nummer zit onder andere een electrische gitaar (Les Paul), een synth in Reason, een Drumcomputer in Reason, en wat samples van een video over atoomwapens die ik erg indrukwekkend vond. Het eerste stuk is (duidelijk) ge EQ'd tot een telefoon geluid, totdat de drum er inkomt en de gitaar voluit te horen is. Vond het zelf wel gaaf klinken. Mijn doel hier weer is om zoveel mogelijk sfeer te creeƫren, en niet een lekker wegluisterend popnummertje te maken ofzo.
Cigarettes And Afternoon
Groeten,
Idioteque

, kben blij dat de sfeer goed is en de boodschap duidelijk. wat pacifistische propaganda is wel goed op zijn tijd