fuse
Gepokt en gemazeld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Tom Thomas
Is het GROTE probleem met dit soort bakken.
Heb een Jupiter 6 met een waanzinnig zaagtandlead. De Spuer SAW in de JP 8080 is daar op gebaseerd. De J6 is echter veel vetter.
Nadeel. je krijgt hem niet in je mix.
Je moet dan of een heel spaarse mix hebben of de zaagtand uitdunnen maar dan ben je je impact van het geluid kwijt.
Origineel geplaatst door fuse
Lijkenpikker!![]()
Origineel geplaatst door Tom Thomas
Is het GROTE probleem met dit soort bakken.
Heb een Jupiter 6 met een waanzinnig zaagtandlead. De Spuer SAW in de JP 8080 is daar op gebaseerd. De J6 is echter veel vetter.
Je moet dan of een heel spaarse mix hebben of de zaagtand uitdunnen maar dan ben je je impact van het geluid kwijt.
Origineel geplaatst door Pinquin
... en toevallig heb ik in het verleden regelmatig achter een minimoog gezeten. En daarnaast nog vele andere analoge synths. Maar we leven niet meer in de seventies, de mogelijkheden vandaag de dag zijn een stuk uitgebreider. Muziekaliteit zit niet in een machine, dat haal je uit jezelf. Dat een synth daarbij inspirerend kan werken lijkt me wel duidelijk, maar dat geldt voor alle synth's en niet alleen die ene Moog.....
Het valt me wel op die defensieve reacties, vast die-hard analogies....![]()

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Compressie en EQ??
Origineel geplaatst door Catscan
Ik gebruik ook veel digitaal zoals een Waldorg q/xt/nordlead(zo goed als nooit meer)
Ik heb de vetste tracks gehoord die alleen maar met een pc zijn gemaakt.
Dus het ligt altijd aan je zelf hoe creatief je bent hoe je met je gear om gaat.
Maar als je een berg gaat beklimmen en je wilt je er goed op voorbereiden ga je toch ook niet met je oude vertrouwde slippers de mount everest beklimmen.
Nee wat doe je je kiest de best mogenlijke berg stappers die er zijn.
Dus daarom de mini![]()

s het GROTE probleem met dit soort bakken.

.... en dan kun je net zo goed een VA synth gebruiken.
.