Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mono-poly
Ja voor live is het een te gekke bak.
Net zoals de OB-1 van Oberheim!

Origineel geplaatst door Toon
Het is idd een synth met een vette klank en gemakkelijke interface & that's it. De typische minimoog klanken kan je IMO tegenwoordig uit zoveel synths halen! Who cares of een vette baslijn nu uit een Mini een SE1x , Andromeda of een Macbeth M3x komt, mono-poly misschien![]()
Origineel geplaatst door Toon
Het is idd een synth met een vette klank en gemakkelijke interface & that's it. De typische minimoog klanken kan je IMO tegenwoordig uit zoveel synths halen! Who cares of een vette baslijn nu uit een Mini een SE1x , Andromeda of een Macbeth M3x komt, mono-poly misschien![]()
Mocht ik wat extra $$$ hebben kocht ik wel een Voyager rack edition![]()
Origineel geplaatst door Leo
ron: die phatty, is daar al over bekend wanneer de gewone uitvoering wordt geleverd en of de prijs daarvan lager is?
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik vind de de Phatty in ieder geval niet om aan te zien...ik neem aan dat ie fantastich klinkt maar optisch vind ik het een dikke misser....Mijn smaak blijft uitgaan naar jaren 70 vorm gegeven instrumenten...2600 en Odyssey of zo..

Origineel geplaatst door Grooveron
komisch ik vind hem juist sexy en heel mooi, maar ja smaken verschillen er zijn ook mensen die mijn avatar helemaal niets vinden :confused:![]()
Nou die Avatar vind ik wel mooi...Omdat ie zo lompig is.....gewoon een vierkante bak met hoekige opdruk...smaken verschillen idd....Zoek je nog een Seq bij de Avatar????
Origineel geplaatst door phochos
En ik vind de Phatty eigenlijk iets te duur voor wat je ermee kunt doen!!!
Phochos![]()
Origineel geplaatst door Grooveron
Met mijn avatar bedoelde ik het fototje bij mijn naam![]()
een Arp avatar vind ik persoonlijk dan weer niets.

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Maar wat me is opgevallen is dat in combinatie met een rockband (harde schreeuwende gitaren, bas, zang en drums) de Rogue een van mij best overeind blijvende synths is.

Mijn smaak blijft uitgaan naar jaren 70 vorm gegeven instrumenten...2600 en Odyssey of zo..
ben benieuwd of die band overeind blijft, als je de rogue voor een mini inruilt.![]()
en oude auto's met kleinere bumpers en raamlijsten van chrom. mooie gispen stoelen.
ik ben het helemaal met je eens. retro is vaak mooi (ook de source bv.) zou het echt een oprechte voorkeur zijn voor vorm en kleur, of toch een hang naar het verleden, de associaties met betere tijden, betere muziek bv?
"de associaties met betere tijden, betere muziek bv?"Origineel geplaatst door Grooveron
Geldt dat ook niet voor deze opmerking Leo"de associaties met betere tijden, betere muziek bv?"
Volgens mij valt dat daar ook onder. Het gekke is dat heb ik nou helemaal niet.
Ik kan genieten van Genesis ui de begin jaren en van Dreamtheater nu.
Of erger nog Beethoven van vroeger en Moloko nu. Als het maar goed is.
Ik heb wel favorieten zoals een 1969 Ford Mustang convertable, maar dat is inderdaad puur voor het design en de uitstraling van de auto. Ik heb dat ook bij een Citroen DS (Snoek).
Maar ik kan zelfs genieten van de nieuwe Ford Focus of een DB9.
....Zoniet jullie etalage....hahaha...Origineel geplaatst door ralphvanzeel
een zwarte Hummer H3