Waarom een Moog Minimoog?

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik geniet dagelijks van een zwarte Hummer H3 die mijn straat blokkeerd...8o)....Zoniet jullie etalage....hahaha...

Kijk dat werkt dus goed :-)

Het is de auto van de baas van Ron.....zeg maar de I4 hummer...op zich beter te pruimen dan de H1 of H2....Hij is wel prominent aanwezig maar dat is volgens mij ook de bedoeling...

Origineel geplaatst door Grooveron
Kijk dat werkt dus goed :-)

Wat werkt goed??..dat is zo groot is dat je niet meer ziet dat er een winkel achter zit....hahahahaha...geen gein want zo is het echt...wel mooi op zich

Het is de auto van de baas van Ron.....zeg maar de I4 hummer...op zich beter te pruimen dan de H1 of H2....Hij is wel prominent aanwezig maar dat is volgens mij ook de bedoeling...

Klopt en als je dan toch een terein auto wilt zou ik voor de echte gaan en niet zo,n nep BMW, Mercedes, Volvo of ander ongerief. Het is eigenlijk net als de Minimoog. je kan hem mooi vinden of niet Kwaliteit blijft kwaliteit.8)

Deze thread moet veranderd worden in "waarom een Hummer om je Minimoog mee te vervoeren"...haha

Wat werkt goed??..dat is zo groot is dat je niet meer ziet dat er een winkel achter zit....hahahahaha...geen gein want zo is het echt...wel mooi op zich

klopt maar veel mensen stoppen even om tekijken en kijken dan ook ff in de winkel Tadahha perfecte reclame.

Klopt en als je dan toch een terein auto wilt zou ik voor de echte gaan en niet zo,n nep BMW, Mercedes, Volvo of ander ongerief. Het is eigenlijk net als de Minimoog. je kan hem mooi vinden of niet Kwaliteit blijft kwaliteit.8)

Die Range Rover had wel meer stijl....ik vraag me af wat er met die Hummer gebeurd als je hem echt ruig in het bos rondsmijt....in de Ardennen bijv...Het is wel een echte Maffia bak hoor...

Deze thread moet veranderd worden in "waarom een Hummer om je Minimoog mee te vervoeren"...haha

Klopt we gaan weer terug naar de minimoog, vette bak absoluut. heerlijk hands on en mooi van design.
Jammer dat ze zo duur blijven.

klopt maar veel mensen stoppen even om tekijken en kijken dan ook ff in de winkel Tadahha perfecte reclame.

Ik denk dat veel mensen denken.."fok als ik daar iets koop financier ik een Hummer en de ondergang van het mileu"...

Klopt we gaan weer terug naar de minimoog, vette bak absoluut. heerlijk hands on en mooi van design.
Jammer dat ze zo duur blijven.

Ik vind die dikke tune knoppen echt te gek...goede feeling...

Ik denk dat veel mensen denken.."fok als ik daar iets koop financier ik een Hummer en de ondergang van het mileu"...

Dat is zijn hobby en die betaald hij van zijn optredens, en wat betreft het milleu. Ik denk dat al die oude aftanse diesel bakken die naar het oosten gaan (polen ed.) veel meer schade aanbrengen.
De Hummer is gemaakt voor Carlifornia en die staat heeft de strengste milleu regels in de wereld!!
Daar mag je bijwijze van spreken niet eens een windje laten ivm de vrijgekomen gassen.
Het is wat uitstoot betreft een van de schoonste autos die er zijn. (maar dat wordt vaak door de Hummerhaters er niet bijverteld)

Ik vind die dikke tune knoppen echt te gek...goede feeling...

klopt, ik heb ook eens op een mini gespeeld die had de scaling knoppen van een AKS.
Dat was pas fijn en nauwkeurig stemmen.

Dat is zijn hobby en die betaald hij van zijn optredens, en wat betreft het milleu. Ik denk dat al die oude aftanse diesel bakken die naar het oosten gaan (polen ed.) veel meer schade aanbrengen.
De Hummer is gemaakt voor Carlifornia en die staat heeft de strengste milleu regels in de wereld!!
Daar mag je bijwijze van spreken niet eens een windje laten ivm de vrijgekomen gassen.
Het is wat uitstoot betreft een van de schoonste autos die er zijn. (maar dat wordt vaak door de Hummerhaters er niet bijverteld)

is ook wel zo en ik vind het een mooie bak....geen afgunst hiero....Ben in de derde wereld geweest en daar rijd met de aarde pas echt naar de kloten, al onze oude diesels dampen daar vrolijk verder...
Ik verwoord alleen populaire mening over die Hummer voor de deur...Heb al vaker gehoord..."fok die Hummer van I4 is gewoon aso"...Is niet mijn mening hoor...
En wat beterft het mileu...ech zuinig zal ie niet zijn die Hummer...En Harold komt uit een uitstekend mileu...

Origineel geplaatst door Pinquin
..

ze zijn heel goed te servicen, ik ken een aantal jongens die hem wekelijks meenemen en zelden problemen hebben,
Je moet er natuurlijk niet mee gaan gooien en en beetje stabiele stroom voorziening hebben maar dat zou heden tendage geen probleem meer mogen zijn.

Origineel geplaatst door Pinquin
..

... ja sorry, was een foutje, zat nog op pagina 1 en wist niet dat er al een tweede pagina met antwoorden was. Ik vroeg me dus of of die Mini de optredens van die rockband wel zou overleven.....

Hij kan dan wel een vette sound hebben maar het moet ook maar net passen in de mix.
Vraag ik me toch af wat je moet doen als je minimoog veels te dominant in de mix aanwezig is.

Origineel geplaatst door fuse
Hij kan dan wel een vette sound hebben maar het moet ook maar net passen in de mix.
Vraag ik me toch af wat je moet doen als je minimoog veels te dominant in de mix aanwezig is.

Is het GROTE probleem met dit soort bakken.
Heb een Jupiter 6 met een waanzinnig zaagtandlead. De Spuer SAW in de JP 8080 is daar op gebaseerd. De J6 is echter veel vetter.
Nadeel. je krijgt hem niet in je mix.
Je moet dan of een heel spaarse mix hebben of de zaagtand uitdunnen maar dan ben je je impact van het geluid kwijt.

Origineel geplaatst door Tom Thomas
Heb een Jupiter 6 met een waanzinnig zaagtandlead. De Spuer SAW in de JP 8080 is daar op gebaseerd. De J6 is echter veel vetter.
Nadeel. je krijgt hem niet in je mix.

als die jp6 weg moet, hoor ik het graag!

Back