[TRACK] vette lofi electro

net als de vorige is deze ook weer alleen monomachine en in 1 take opgenomen. Beats komen ook uit de monomachine

ik wacht steeds totdat er een vette beat overheen knalt, maar dat gebeurt maar niet :P
lekker baslijntje wel....

ja, ik vinnem in potentie vet deze track, maar in de huidige uitvoering iets teveel computerspel-muziek...

Echt lekker dit zeg!! funky gedaan:) Klinkt ook lekker rauw en grooved echt heerlijk...lekker ding zeker die monomachine...vette shit

Origineel geplaatst door trigg
Ik wacht steeds totdat er een vette beat overheen knalt, maar dat gebeurt maar niet.
Lekker baslijntje wel....

Ben het eens met hierboven. Er kan nog een hoop gesleuteld worden aan deze track IMO.

Ik vin het juist de kracht dat er geen harde klapper overheen knalt. Zo laat je het open aan de verbeelding van de luisteraar....is juist bevordelijk voor het uit je dak gehalte denk ik...een andere plaat er overheen mixen om zo verder te vlammen is op de dansvloer denk ik de beste optie. Ik hoor de vlammende 909 kick ook al lekker stuwen een een lekker hihat duotje er raspig overheen...en dat is misschien wel net juist de kracht dat die er niet inzitten ;)

Lekker zeg! Die Dr. Phil is me er eentje om in de gaten te houden :D

Dank jullie wel voor de reacties! Een 909 beat gaat er zeker niet inkomen, die moet je er maar bij denken ;) Hooguit misschien idd een extra hihat partijtje. Track was juist zo "speels/ computerspel-achtig" bedoeld, dus dat vat ik op als een compliment :) Bedankt voor het luisteren in ieder geval!

Origineel geplaatst door Hazes
Dank jullie wel voor de reacties! Een 909 beat gaat er zeker niet inkomen, die moet je er maar bij denken ;)!

de beat die ik erbij hoor zou zeker geen 909 zijn... meer een acoustische drumloop door een distortion filter heen ;)

Origineel geplaatst door trigg
iets teveel computerspel-muziek...
dat is nu net het lekkere eraan :)

vette track!!

t klinkt in mijn oren een stuk beter met de bass helemaal open gedraaid....

en ik zou er nog een vette beat onder gooien 8)

vette beat. lead sound ok, alleen het melodietje vind ik wat minder maar dat is een kwestie van smaak. ik vind het vet!
misschien nog iets van een vocal drbij...

cijfer 9/10

:okdan:

bliebliep

Back