Juno-60

MARCO2

my soul is my music
Denk ik eens lekker sounds op m'n juno te gaan programmeren, blijkt de mem.protect on/off schakelaar kaduk te zijn....hij hangt op half 7 en ergens in de verte lijk ik nog een vaag klikje te voelen...als ik op write druk staat er in het display Pr....neem aan dat dit Protected betekent ??

Re: Juno-60

Origineel geplaatst door MARCO2
Denk ik eens lekker sounds op m'n juno te gaan programmeren, blijkt de mem.protect on/off schakelaar kaduk te zijn....hij hangt op half 7 en ergens in de verte lijk ik nog een vaag klikje te voelen...als ik op write druk staat er in het display Pr....neem aan dat dit Protected betekent ??

Pr betekent inderdaad protected. Heb je al van binnen gekeken of de schakelaar gebroken is of alleen maar verbogen? In het laatste geval kun je 'm met een tangetje wel weer aan de praat krijgen.

Geluk! Zit het net nog es te bekijken...plastic nokje lijkt gebroken te zijn...heb een kleine schroevendraaier gepakt en daarmee kan ik dus gelukkig de schakelaar nog bedienen !
Goed, de write procedure is geslaagd! Scheeld weer een ritje naar N-Holland !
:slotje: :D

Origineel geplaatst door MARCO2
Geluk! Zit het net nog es te bekijken...plastic nokje lijkt gebroken te zijn...heb een kleine schroevendraaier gepakt en daarmee kan ik dus gelukkig de schakelaar nog bedienen !
Goed, de write procedure is geslaagd! Scheeld weer een ritje naar N-Holland !
:slotje: :D

Mooi zo! :) Scheelt mij weer een biertje. :biertje: ;)

Back