Op zoek naar een niet al te groot mixertje

Kan bovenstaand bericht niet meer editten maar er zit een stomme fout in: deze mixer heeft 4 mono en 4 stereo kanalen, (dat is dus iets heel anders dan 8 mono en 2 stereo )
Hey, bedankt voor het verbeteren van je fout, dat zou best wel een interessant mixertrje voor mij zijn (want 4 stereo kanalen). Ik ben me nog een beetje aan het orienteren en had deze nog niet gezien.

host

host

Origineel geplaatst door The Headacher
Hey, bedankt voor het verbeteren van je fout, dat zou best wel een interessant mixertrje voor mij zijn (want 4 stereo kanalen). Ik ben me nog een beetje aan het orienteren en had deze nog niet gezien.

Gelukkig. Ik ben er zelf erg content mee. Ziet er ook wel kek uit met dat geel. (Al zullen anderen hier die kleur verafschuwen.) Eigeel brengt sportauto's uit de zeventiger jaren in herinnering. :luv: Alle info over deze serie, incl. de manuals, te vinden op de Tapco website.

Conso wijst me er alleen net op dat'k de correctie op m'n bericht op zijn account heb gepost! :stupid
Ik gebruik zijn geluidshok en dan af en toe ook zijn computer daar om hier even te kunnen surfen wanneer hij er niet is. Maar heb dus niet uitgelogd ditmaal. Stom, sorry P.!

groeten van grandaddy Bart.

Back