[MFB] is er iemand.... MFB-Kult

:D das geen softsynth toch???

ik heb hem zelf niet , maar dacht gelzen te hebben dat een aantal mensen op dit forum dat ding besteld hadden.

maar misschien helpt ut als je deze trhead naar een ander forum verplaatst.

Is ie echt analoog? Nee he.

Gewoon een bak met samples.

Tja....nee ik zou er bij voorbaat al niet voor gaan denk ik.

Leo heeft geloof ik een hele stapel van die MFB dingen gehad. Maar ja, wat heeft Leo mou eigenlijk niet gehad. Ik heb in ieder geval geen flauw idee of het iets is.

nee deze is niet analoog. Het is gewoon een ROM gevult met samples van alle klassieke drummachines. Check die mp3tjes. Klinker erg relax. De prijs is 195 euro + 15 euro verzendkosten.

Ondanks de suggestie die wordt gewekt in de beschrijving van de fabrikant, heeft dit ding dus absoluut niets met de oude MFB'tjes te maken.
Als je al een sampler hebt geeft een sample-CD met klassieke drumsounds je dus waarschijnlijk meer waar voor je geld. Bovendien heb je dan ook meer mogelijkheden om de originele klanken te editen.

das waar....nu nog een sample cd zoeken die niet geprocessed is ..net als die megadrums troep.:)
iemand een suggestie?

of is er iemand op dit forum aanwezig die de mfb kult heeft ?die ik leeg mag sampelen tegen een gering bedrag?=)

Er is toch die inteface-cd? Daar staan toch ook heel veel drumsamples op, neem je die, en als je ff zoekt is vast nog wel meerte vinden :)

checkerdecheck

eeeh ff kijken...

"All samples were directly recorded on DAT using high quality cable at the maximum output level of each drummachine. They were digitally transferred into a computer and each sample level was brought up to the maximum digital level by using a straightforward normalize function. Not more than 6 dB normalisation was allowed in this process. No other sound processing has been used."

Lijkt me duidelijk.

Waarom eigenlijk in het engels? interface is nederlands, die kerel is nederlands... naja

bij de weg, extreem compleet is ie trouwens niet, het zijn dan wel heel veel masjientjes, maar bijvoorbeeld van de tr909 staan er maar 14 samples op... tis maar dat je het weet.

owh haha, yw

Back