System 100m

nIQ

Stamgast
Tada...

sederd vorige donderdag staat er een roland system 100m met 110, 112 en 140 modulles met het bijhorende 4cv/gate keyboard in mijn studiotje!
738932276_m.jpg

Stond al 20 jaar bij een colega op zolder...
Toch even opscheppen.
Diot Systeempje heeft 3 oscilators wat wel leuk klinkt, alleen mis ik een 2e filter sample en hold, ring mod en nog wel wat dingen. Maar die komen er na verloop van tijd wel bij (waarsch van andere fabrikant)

gefeleciteerd :)

sounds??! :) en meer pics !!

Origineel geplaatst door Jena_mu6
als ik toch eens ruimte had......en geld

Ik denk dat je hiermee de gedachte van minstens 80% van het forum verwoordt.....in ieder geval die van mij :D

Maar zo'n system 100m neemt nu ook weer niet zoveel ruimte in lijkt me.

:D

Meer foto's en sound's komen er aan hoor... (een beetje druk geweest dit weekend en mijn digicam is barslecht)

Dit neemt indd. niet veel plaats in. Handig van die jongens van Roland destijds om meerdere dingen in 1 modulle te stoppen, bespaart ruimte en zorgt ervoor dat ik met deze 3 modulles toch een werkbaar systeem heb. Vooral handig is dat zowat alles twee ingangen en uitgangen heeft.

even overzichtje van de functies van de modulles

112: 2X osc. (saw, gewone en blokgolf) met freq mod
110: 1Xosc, 1 filter(2 in en out) en 1 amp (2 in)
140: 2X adsr (2 out) en LFO (2 out)

184 keyboard: 4X! CV/Gate + arpegio (simpel maar o zo leuk)

Zoals gezegd meer foto's en track's volgen ;)

errug mooi keyboard.....zeldzaam exemplaar dat losse keyboard..

Leuke modular wel.. niet spectaculair, wel degelijk en goed.. heb er leuke patch-uurtjes mee beleeft :)

Ik heb er ooit eentje met 5 modules gehad. Wel leuk, maar niet meer. Klinkt niet echt super. Geef mij maar een system-100. Die heb ik 2 keer 1 gehad en zou die eigenlijk best weer terug willen. Minder mogelijkheden maar klinkt fantastisch.

Maar hoe dan ook, veel plezier er mee.

Origineel geplaatst door omiel
Ik heb er ooit eentje met 5 modules gehad. Wel leuk, maar niet meer. Klinkt niet echt super. Geef mij maar een system-100. Die heb ik 2 keer 1 gehad en zou die eigenlijk best weer terug willen. Minder mogelijkheden maar klinkt fantastisch.

Maar hoe dan ook, veel plezier er mee.

Leugenaar!!!
Je neus groeit er van!

:D

iets betere foto's

iets betere foto's

Zoals eerder gezegd is mn fototoestel niet denderend.

747430870_l.jpg
en
747431920_l.jpg

Ik moet nog enkele dagen meer met de 100 doorbrengen om echt een oordeel te kunnen vellen maar tot nu toe klinkt het bruikbaar...
Ik heb al wat gespeeld met de 100 samen met men AXXE en dat leverde leuke dingen op.... als ik eens niet op record vergeet te drukken post ik wel iets van sounds

Back