system 100m: toon blijft hangen...

Klinkt toch wel goed. En beperking (8steps) kan ook meerwaarde hebben, en ik vind het wel fijn om 2 x acht rijen te hebben voor dingen als volume, filter, etc... Heb geen gapend gat in de 190j, maar kan een 190 base krijgen... is dat niet lastig, zonder cabinet? Of moet ik er dan zelf een cabinet bij maken? Is dus alleen onderkant (?)

kun je met zo'n sequencer overigens ook een noot overslaan? hoe werkt dat?

hoop geld voor 2x 8 stappen. 900+ euro

Nu zit ik zelf al een tijdje te stoeien met de aanschaf van een extra cv/gate sequencer.

Ik zou ze weleens allemaal bij elkaar willen hebben zodat je het ook kan testen.

ik lees het al in de omschrijving, kan van alles met timing dus...

ze hebben de m185 in een softwareversie gegoten trouwens: http://defectiverecords.com/m185/

bij mijn eerste testen behoorlijk buggy bevonden en heb het nog niet kunnen syncen met een DAW (wat wel zou moeten kunnen)

als iedereen nou op deze software overgaat wil ik wel goedkoop een paar 182's kopen :-)

Hey... Nou, ontdek gelukkig nog steeds nieuwe mogelijkheden. Zeker in combinatie met de module 102. Het wachten (veels te lang) is nog op de twee extra sequencers (en de mixer), dan gaat de step-pret echt beginnen :-) Jij nog een extra sequencer gekocht?

Back