tr-505

Gabowski

Nieuwkomer
Ik heb nog een tr-505 liggen, kan iemand mij vertellen of dit nog een coole ritme composer is. Ik doe er nu niets mee, maar misschien heeft het apparaat wel verborgen mogelijkheden?

he maar met de juiste effecten, klinken sommige geluiden geweldig.. vindt ik:)

Moar baa joat... Uit elk toestel krijg je originele klanken. Iedereen is alleen zo gefixed op de 808/909-klanken... Too bad.
Ik heb 2 weken terug een alesis HR-16 gekocht van ne kerel die hier ergens rondzweeft. Da dink is ook wel beestig. Ge moet alleen wa rondspelen met de parameters.

tr-505

van de week gekocht voor 85 euro's , leuk kastje ! verwacht geen 909 sounds, maar lekkere disco drums, ook bruikbaar voor jazz en brasil. niet wegdoen, krijg je later spijt van!
ps. weet iemand hoe je em moet aarden ? kreeg er een aardingskabeltje bij, en inderdaad hij bromt een beetje bij hoog volume, maar geen idee waar ik dat aardingskabeltje aan moet sluiten....

groetz, Ron.

ik vinnem wel lekker plastic klinken, vooral de bass en de snare. veel van de andere geluiden vind ik zelf erg lomp; wij hebben m gebruikt in 'pooh pooh' (kijk maar ergens op onze site voor audio) en als clicktrack voor onze live drummer :-)))

mike.tv

tr505

tr505

die aardingskabel zat per ongeluk in de doos ghe ghe, en de brom kwam doordat ze er een goedkope rotvoeding bijgeleverd hadden. met een afgeschermde voeding is de brom weg.

disco !

Back