mensen interesse in groupbuy juno 60 dcb-midi interface uit tsjechie?

ttdom

Stamgast
heb even geinformeerd bij chd electroservice

als er 10 mensen zouden zijn die de mdcb-2 willen afnemen kunnen we hem voor
118,60 eur
inclusief adapter, dcbkabel en verzendkosten en btw

(ik heb geen bedrijf, kan geen btw aftrek krijgen i guess) kopen bij chd electroservice, de tsjechse interface is dat dus.

http://www.chd-el.cz/index.php?id=312

op hun site staat ie voor 140 euro, dat is nog zonder adapter en zonder verzendkosten

als mensen interesse hebben ... hij lijkt me een stuk interessanter dan met veel moeite een duurdere oude roland te vinden voor meer geld meestal die minder kan

ik dacht kzal es proberen...er zijn volgens mij aardig wat eenzame juno60-s die midi kunnen gebruiken

wat features:
- note on/off
- 14 ingebouwde waveforms voor auto-filtermodulatie, evt. aan midiclock te syncen met instelbare delay ook nog
- filter cutoff aan te sturen met controller of pitchbends of velocity
- patch change via midi
- hold pedaal via midi
- syncen van arpeggio aan midiclock met instelbare rate, ook via midi aan/uit te zetten. je kunt de arpeggio pulses ook via een controller of note/on uitsturen naar juno
- je kunt je gespeel op juno-toetsen ook als midi opnemen in je sequencer

zo even snel wat ik uit de manual haal..

dit model-2 is alleen voor juno60, niet voor jupiters

bij interesse misschien even je naam attachen onder deze thread?

als ie in verkeerde rubriek staat, sorry, wist t ff niet

Hallo

Ik heb zeker interesse, als dit de totaalprijs is, incl btw

@ttdom:
doe jij de hele logistiek ?

Ik heb ook wel interesse, ligt er wel even aan waar de verzendkosten op neer komen.

Verder is het misschien handig als je even aangeeft hoe je het heel group buy verhaal voor je ziet, vaak is dit helaas aanleiding voor een boel ellende... dwz vooruitbetaling naar een 'vreemde' vinden een boel mensen griezelig.
Is dit nodig, of kunnen we gewoon een soort 'code' afsrpeken en dan vervolgens individueel bestellen en afrekenen bij die Tsjechische firma?

Wat heb je antwoord gehad van dat bedrijf??? Zoek voor de grap eens in het synthforum archief.
Ze zijn zeker een paar jaar niet bereikbaar geweest. Nooir een antwoord op je mail.
ik heb wel jaren geleden versie 1 van de converter van ze gekocht. Dis was iets van 80 euro.
Misschien hebben ze die ook nog.

dit was zn antwoord op mn vraag naar korting, denk dat k wel goed heb uitgerekend.
als er nou iemand btw-loos kan bestellen..iemand?

Of course, there is some discount if you request more devices.
The price is deducted to 80% for 10 pcs - total price is then 1120 EUR.
If your are VAT (value added tax) subject, I need to know your EU VAT number
and then the price can be deducted more (next 19%).
Total price is 942 EUR in this case, but you must pay tax in your country.
The prices above include the converters and DCB cables but supply adapters
are not included.
Supply adapters are 48 EUR (or 40 EUR without VAT) for 10 pcs if you want
them too.
Hello,
shipping cost for one box with 10 converters are up to 18 EUR for usual
postal service.
I'm sorry, I forgot to write this.

Versie 1 heeft wel de kwaal dat ie niet omkan gaan met een noterepeat van verschillende noten tegelijk vanuit de MPC.
Dan slaat ie noten over. Lijkt erop de noten niet aan te kunnen ofzo. Vaag.

ik dacht eerst maar es peilen of er uberhaupt interesse is, dan komen we er met de rest van t verhaal wel uit denk ik.

ik heb die ouwe threads wel es gelezen ja, maar goed ze maken zelfs nieuwe produkten zoals n 808 midikitje nu, dus denk dat ze weer leven.. kreeg binnen uur ofzo antwoord op mn 1e mail..

de versie 1 wordt niet meer verkocht, daar is nu 2 voor in plaats gekomen..

stel dat ik t geld zou hebben zou k t nog kunnen voorschieten, want die dingen krijg je wel verkocht lijkt me.. maar goed, niet in zon luxe positie op t moment

dat van die code is misschien wel n goed idee, maar lijkt me beter om dat kort te sluiten idien ik de 10 geinteresseerden bij elkaar heb minimaal

Heb misschien een JUNO-60 gevonden. Mocht die koop doorgaan dan lust ik er ook wel eentje. :)

Iemand verder ook praktische ervaring met deze mk2-versie?

Dank je sander voor je pb. Ik wil wel meedoen, hoewel het voor mij weinig uitmaakt omdat als ik 't zelf bestel ik ook 120 euro kwijt ben, aangezien ik wel een btw nummer heb. Helaas kan ik dat btw nummer niet gebruiken voor een 'groepsbestelling':

Ik zou er 10 kunnen bestellen zonder btw, maar dat zou dan een intracommunautaire levering zijn die bij de belastingdienst gemeld moet worden (aangezien het dan op mijn btw nummer zou gaan).
Als ik 9 apparaatjes weer verkoop, moet ik die dus ook verantwoorden in mijn boekhouding en jullie alsnog 19% btw berekenen... Ik zou ze zwart kunnen verkopen (dus zonder btw), maar dan zit ik met een apparaat dat 98 euro ex btw waard is, en me in de boekhouding 980 euro heeft gekost :) Ik krijg dan welliswaar van jullie geld terug maar dat is dan zwart... Ooit van een bedrijf gehoord dat wit geld zwart wil wassen?

Kortom, zonder btw voor de groep gaat niet lukken.

Dus: ik wil wel meedoen voor die 118,60 maar als er op eens 11 geïntresseerden blijken te zijn wil ik de eerste zijn die afvalt.

You can count me in, lust er ook wel eentje:W

Ja, zeker geinteresseerd!

Mvg.

CoolRunning

dat bedrag is uiteindelijk berekend met verzendkosten in 1 doos, en die staat dan ergens in nederland..

Heb wel belangstelling. Het vacantiegeld komt er weer aan en dan wordt het de vraag "Duinrel of DCB ?"
Wanneer zou dit dan gaan spelen ??

En wanneer gaat er concreet een bestelling geplaatst worden en hoe doen we dat?

Back