mensen interesse in groupbuy juno 60 dcb-midi interface uit tsjechie?

ik heb m vandaag even gevraagd of korting ook mogelijk is als iedereen apart besteld met vermelding van een code o.i.d. zodat je hem ook echt bij jezelf thuis gestuurd krijgt...
even afwachten

Die Kenton PRO-DCB is inderdaad ook heel compleet en niet eens zoveel duurder... 140-150 euro geloof ik.

ok n halve dag later antwoord gehad, dus de elektroservis heeft n vrij lage latency tegenwoordig..

apart betalen was niet mogelijk met korting omdat hun betalingssoftware/systeem alleen boven de 715 eur korting geeft..btje slap verhaal maar ja..

hij kan wel naar ieder adres apart verzenden voor 9 eur per stuk, het aankoopbedrag moet dan dus van 1 persoon komen

dan wordt het
dcb interface 112 eur
adapter 4,80 eur
post 9 eur
-----
125,80

de kenton pro-dcb zonder korting kopen bij kenton kost volgens hun site 206 eur incl verzenden

kenton pro-dcb:(kenton.co.uk)

Subtotal £106.30
Current shipping is Shipping £13.90
----
119 pond = 174 eur ex btw

of zie je m ergens anders goedkoper

Origineel geplaatst door Chinetti
Maar zijn er al genoeg mensen? Want anders ga ik toch maar gewoon voor de Kenton, die zal voor mij idd. 'maar' 25 euro duurder zijn...
Ik ben nog steeds geïnteresseerd, maar ik beschik niet over het financiële vermogen om het geld voor een groepsorder voor te schieten.

Origineel geplaatst door ttdom
kenton pro-dcb:(kenton.co.uk)

Subtotal £106.30
Current shipping is Shipping £13.90
----
119 pond = 174 eur ex btw

of zie je m ergens anders goedkoper

Je hebt gelijk, ik heb net Smackos gebeld, die kocht er laatst één nieuw voor rond de 250 bij Tach en Tally.
Ik dach dat de prijzen op de site van Kenton incl. btw waren, maar dat zal dan wel niet.

Ben ook nog steeds geïnteresseerd.
Klopt het dat je een betalingsopdracht via de bank, binnen twee weken terug kan vorderen?
Dit bedrijf beweert dat je het produkt niet later dan 15 dagen na bevestiging van de bestelling in huis hebt.

Jezus kunnen jullie niet gewoon vooraf betalen aan de organisator en dat hij dan in 1 keer geld overmaakt?
Dat deze actie nog niet rond is zeg!

Origineel geplaatst door mono-poly
Jezus kunnen jullie niet gewoon vooraf betalen aan de organisator en dat hij dan in 1 keer geld overmaakt?
Lijkt mij idd de beste optie (en ja, ik doe nog steeds mee).

Origineel geplaatst door MARCO2
Ben ook nog steeds geïnteresseerd.
Klopt het dat je een betalingsopdracht via de bank, binnen twee weken terug kan vorderen?
Dit bedrijf beweert dat je het produkt niet later dan 15 dagen na bevestiging van de bestelling in huis hebt.

Hey niet zo para doen he!

Haha! Nou aangezien ik het ook wat lang vond duren, dacht ik eraan het voor te schieten en de aktie op me te nemen...vandaar dat ik ff aan eventuele terugvordering dacht.
enne...ik doe ook nog steeds mee.

Als Chinetti afvalt, is er dan nog een plaatsje voor mij over? :)

Op basis van de genoemde prijs (rond de 125 eur) doe ik ook nog mee, als het doorgaat. :)

Dat deze actie nog niet rond is zeg! ?

Lijkt me een goed plan.... Ik doe nog steeds mee

Lijkt me ook de beste optie

laat svp maar weten ...

Back