Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Hanz
Die Kenton PRO-DCB is inderdaad ook heel compleet en niet eens zoveel duurder... 140-150 euro geloof ik.
Ik ben nog steeds geïnteresseerd, maar ik beschik niet over het financiële vermogen om het geld voor een groepsorder voor te schieten.Origineel geplaatst door Chinetti
Maar zijn er al genoeg mensen? Want anders ga ik toch maar gewoon voor de Kenton, die zal voor mij idd. 'maar' 25 euro duurder zijn...
Origineel geplaatst door ttdom
kenton pro-dcbkenton.co.uk)
Subtotal £106.30
Current shipping is Shipping £13.90
----
119 pond = 174 eur ex btw
of zie je m ergens anders goedkoper
Lijkt mij idd de beste optie (en ja, ik doe nog steeds mee).Origineel geplaatst door mono-poly
Jezus kunnen jullie niet gewoon vooraf betalen aan de organisator en dat hij dan in 1 keer geld overmaakt?
Dat deze actie nog niet rond is zeg!
Origineel geplaatst door MARCO2
Ben ook nog steeds geïnteresseerd.
Klopt het dat je een betalingsopdracht via de bank, binnen twee weken terug kan vorderen?
Dit bedrijf beweert dat je het produkt niet later dan 15 dagen na bevestiging van de bestelling in huis hebt.

Origineel geplaatst door mono-poly
Jezus kunnen jullie niet gewoon vooraf betalen aan de organisator en dat hij dan in 1 keer geld overmaakt?
Dat deze actie nog niet rond is zeg! ?
Origineel geplaatst door mono-poly
Dat deze actie nog niet rond is zeg!