nord stage voor 1750 bij cash converters amsterdam

G

Guest

Guest
ik vind het nog te veel, wat moet je met zo'n rode doodskist, waarin ze wat verschillende leuke producten voor de helft bij elkaar hebben gegooid?! maar als ie echt in nieuwstaat is, ben je wel een stuk goedkoper uit dan in de muziekwinkel.

Alsof je een bord boerenkool voorgeschoteld krijgt zonder de jus en worst ;)

Goeie tip, alleen aan mij is ie ook niet besteed...

Niet aan beginnen, klinkt voor geen meter.

.... heerlijk, zo ongezouten

:D

:D Laat Wout 't maar niet horen!!

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Lullig als je zo'n ding naar de CashConverter moet brengen...

ik begreep dat cash converters de nieuwe clavia-dealer in nederland was ;)

toch vind ik de toetsen van die stage wel echt lekker spelen!
jammer dat die dingen zo duur zijn :( maarja dat heeft vast ook wel een reden :D

Origineel geplaatst door S.L.E.
toch vind ik de toetsen van die stage wel echt lekker spelen!
jammer dat die dingen zo duur zijn

dan zou je dus nu je slag kunnen slaan. ik kan niet spelen, maar vind het toetsenbord wel erg goed. net als de geluiden erin trouwens, hoewel ik de synth niet zo ken. de electro klanken zijn prima.
joh gewoon kopen, dan verkoop je toch gewoon wat anders bij de cash converters?!

misschien kan ik m'n vriendin wel inruilen voor die nord stage ;)

of toch maar niet :)

Ik ken ook alleen de klanken van de electro zegmaar die erin zitten het synth gedeelte niet maar dan kan ik net zo goed gewoon sparen voor een electro. daar heb ik alleen nog nooit op gespeeld geen idee hoe die toetsen zijn

Origineel geplaatst door Leo
ik begreep dat cash converters de nieuwe clavia-dealer in nederland was ;)
Nou, in ieder geval hoeven we niet te klagen over de Nederlandse importeur, M-Works, dat is één van de beste in Europa, ook wat niet Zweedse zaken betreft :) Dat is in het buitenland vaak veel slechter geregeld. Het beroemde Armadillo heeft voor de USA vaak levertijden van enkele maanden, terwijl je hier gewoon een synth uit de winkel kunt meenemen. Uhh... Na betaling, natuurlijk

Wout

Nou, in ieder geval hoeven we niet te klagen over de Nederlandse importeur, M-Works, dat is één van de beste in Europa, ook wat niet Zweedse zaken betreft :) Dat is in het buitenland vaak veel slechter geregeld. Het beroemde Armadillo heeft voor de USA vaak levertijden van enkele maanden, terwijl je hier gewoon een synth uit de winkel kunt meenemen. Uhh... Na betaling, natuurlijk

Wout

M-Works is een perfect bedrijf met eerste klas service. Gewoon ouderwets goed. Dat mag inderdaad gezegd worden.

Origineel geplaatst door Leo
ik kan niet spelen, maar vind het toetsenbord wel erg goed.

Ik kan niet autorijden, maar vind de wegligging van een Audi A6 optimaal...jeez :smeris:

Origineel geplaatst door Flexby
Ik kan niet autorijden, maar vind de wegligging van een Audi A6 optimaal...jeez :smeris:

ooo, dan ben ik je van de week tegengekomen op de A4 tussen den haag en amsterdam. was je zeker op weg naar de cash converters met je nord stage?!

Vanmiddag om 15.00 uur gebeld (Cash Converters was open vanaf 13.00 uur). Was al verkocht ;{
Jammer, ik had wel belangstelling.

:Z

Wout
zo'n ding

en dat uitgerekend jij het gewoon 'een ding' durft te noemen...;)

Maar is hier nog iemand die een Nord Stage wil kopen?
EUR 2500,-

en dat uitgerekend jij het gewoon 'een ding' durft te noemen...;)
Kan je een geheimbewaren?
Ben zelf niet zo heel erg enthousiast over de Stage.
Ik heb genoeg aan m'n piano en de Electro.
De Synths is totaal andere koek!

Wout

Tsja, een piano en een electro maakt een Nord Stage redelijk overbodig.
En om hm nu aan de muur te hangen...wel leuk met de kerstdagen, dat dan weer wel.

En om hm nu aan de muur te hangen...wel leuk met de kerstdagen, dat dan weer wel.
Daarvoor is de NordLead3 veel leuker.
Er is Clavia software, waarmee, via Midi, de Ledjes en de Rotory Dials allemaal leuke beweginkjes maken.
Daar zit ook een spelletje in, een reactie spel: een rotory gaat draaien en als je hem vastpakt, geeft het display de seconden aan :)
Helaas alleen voor Clavia & Friends...

Wout

nord state terug dankzij jou leo!

nord state terug dankzij jou leo!

ja jezus godverdomme,

dankzij dit topic en marktplaats.nl waar ik beide topics/advertenties zag staan heeft mijn vriend nu zijn nord stage terug! vorige week bij hem ingebroken en nu bij cashconverters...

Hij ging vanmiddag langs cashconverters met het serienummer waarmee hij donderdag aangifte had gedaan en rara... precies hetzelfde nummer.

Sorry voor degene die geinteresseerd waren :)

Back