nord stage voor 1750 bij cash converters amsterdam

MOTHERFUCKERS! (sorry ;-))

En ik vond het al zo belachelijk...1750,- voor een Nord Stage (Nord Stage 'haters': kop maar in...)

Klinkt makkelijk achteraf, maar ik had al een vaag gevoel bij die prijs / cash converters.
Ze vragen toch wel om legitimatie die gasten? Maar ja, printers worden ook steeds beter he?
Anyway, goed nieuws voor je vriend! :mega:

ff Tony Soprano bellen...

ja, ik hou mezelf voor intelligent, maar eigenlijk had hier een belletje moeten gaan rinkelen. als je de eerlijke eigenaar van een nord stage bent, weet je wel een betere plek om m te verkopen dan cash converters. eigenlijk logisch.

Re: nord state terug dankzij jou leo!

Re: nord state terug dankzij jou leo!

Origineel geplaatst door Thoraval
ja jezus godverdomme,

dankzij dit topic en marktplaats.nl waar ik beide topics/advertenties zag staan heeft mijn vriend nu zijn nord stage terug! vorige week bij hem ingebroken en nu bij cashconverters...

Hij ging vanmiddag langs cashconverters met het serienummer waarmee hij donderdag aangifte had gedaan en rara... precies hetzelfde nummer.

Sorry voor degene die geinteresseerd waren :)

Helemaal top! :okdan: Wat goed dat ie weer terecht is! En wat ongeloofelijk triest dat dat ding gejat was, dat is toch belachelijk...:(

Misschien toch ook maar eens op het synthforum een lijstje opstellen van serie nummers? Er was al een thread over geloof ik.

:) Mooi! Terug bij eigenaar!!

Hoe is dat trouwens geregeld? Aankoopbon+politieverklaring overleggen en dan zo mee mogen nemen?

Dat van dat serienummers vond ik een goed idee, maar is wel nogal "fraude" gevoelig.. Je kan zo best wel een en ander f**ken bij anderen, volges mij..

Ik heb voor mezelf gewoon foto's van gear en serienummers (en uiteraard aankoopbonnen; hoewel dat bij 2e hands lastig is..) en die bij verschillende adressen liggen (de foto's dan). Voor 't geval van affikken van huis.

Origineel geplaatst door Zoidsity
:) ......
Ik heb voor mezelf gewoon foto's van gear en serienummers (en uiteraard aankoopbonnen; hoewel dat bij 2e hands lastig is..) en die bij verschillende adressen liggen (de foto's dan). Voor 't geval van affikken van huis.

Das nou echt zo'n goed plan! Echt een keer doen, net als die backup op de pc die ik al sinds de C64 uitstel.

hij had reeds aangifte gedaan met het serienummer, vorige donderdag. dus dat nummer was bij de politie al opgenomen. Toen even met de politie langs de winkel gegaan en voila, details weet ik niet. Cash converters zal zich wel genaaid voelen? Of krijgen zij geld van een verzekering ofzo.
iig idd niet ok dat ze zomaar ditsoort dingen aankopen.

Ik weet niet eens of ze id vragen als je iets aan ze wilt verkopen... zou wel handig zijn kunnen we die schoften es van dichterbij bekijken misschien...

Geluk, want als cash converters hem verkocht had, dan had de koper geen afstand hoeven doen. Had je kunnen fluiten naar die module.

Origineel geplaatst door Jazper
Geluk, want als cash converters hem verkocht had, dan had de koper geen afstand hoeven doen. Had je kunnen fluiten naar die module.
Ja, want de prijs was toch wel zodanig dat het niet als 'gestolen waar' kon worden aangemerkt. De koper was ter goeder trouw...

Trouwens, hier in Den Haag vind je bij de Cash Converters laptops, die openen met een pagina van het Ministerie van Land- en Tuinbouw :)

Wout

Erg jammer dat zulke dingen gebeuren, maar gelukkig dat er oplettende mensen zijn :)

argh!!!
het verhaal krijgt een staartje!

we juichtten te vroeg over het terug krijgen van de stage.
voor de mensen die in A'dam wonen en at5 kunnen ontvangen, kijk vandaag even het at5 journaal...

het komt erop neer dat justitie er een zaak van heeft gemaakt en belsag heeft gelegd op de Stage. Met als gevolg dat hij hem terug heeft moeten KOPEN. ja je leest het goed ja...
schande :/

Als hij ook een zaak ervan maakt, hoeft ie niets te betalen...hij staat in zijn volste recht...zoniet, dan wordt het tijd voor REVOLUTIE :stupid

Wie moest hem terug kopen, de eigenaar ?

Kan zomaar, we zitten in Nederland per slot van rekening.........

Ik kan at5 niet ontvangen, maar welke zaak heeft Justitie er dan van gemaakt?
Het beroemde verhaal dat Cash Converters ter goeder trouw hebben gehandeld en niet konden weten dat het gestolen goederen betrof?

Wout

Origineel geplaatst door Thoraval
argh!!!
het verhaal krijgt een staartje!

we juichtten te vroeg over het terug krijgen van de stage.
voor de mensen die in A'dam wonen en at5 kunnen ontvangen, kijk vandaag even het at5 journaal...

het komt erop neer dat justitie er een zaak van heeft gemaakt en belsag heeft gelegd op de Stage. Met als gevolg dat hij hem terug heeft moeten KOPEN. ja je leest het goed ja...
schande :/

justitie beslag gelegd? dan zou die ook niet te koop kunnen zijn. als er beslag op ligt. het zal toch anders liggen.
hoe vaak was de stage al van eigenaar verwisseld voordat die bij de cash converters terechtkwam? kan cash converters aangeven wie de verkoper is en kan zo het spoor terug worden gevolgd? als justitie beslag zou hebben gelegd, van wie heeft je vriend dan de stage meoten kopen, justitie??? en voor hoeveel??!
het verhaal rammelt zo een beetje. ik ben best nieuwsgierig, maar we krijgen hier geen at5.

hey eh wiseguy, wíj zitten in nederland, jij in noord-brabant
:biertje:

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ik kan at5 niet ontvangen, maar welke zaak heeft Justitie er dan van gemaakt?
Het beroemde verhaal dat Cash Converters ter goeder trouw hebben gehandeld en niet konden weten dat het gestolen goederen betrof?

Wout

dat is hooguit een zaak die cash converters er van zou hebben kunnen maken, justitie niet. die speelt een andere rol.
als dat ding vóór de cash converters aantoonbaar een keer of 3, 4 van eigenaar is gewisseld, danheeft je vriend inderdaad een probleem. maar dan zou ik die 4, 5 junks die m hebben doorgegeven wel eens op een rij willen zien.
want een nord stage verandert niet zomaar 4 keer van eigenaar binnen een week. tenminste niet, als 1van de kopers ook een serieuze muziekliefhebber is of zo.

niemand heeft hem in de tussentijd gehad. Hij is op een woensdag gestolen, donderdag aangifte gedaan en maandag of dinsdag lag hij volgens mij al bij CashConverters.

Justitie had er beslag op gelegd vandaar dat hij bijna 2 weken in de winkel heeft gelegen. Er mocht niets mee gebeuren. Vandaag werd het beslag opgeheven en mocht de orginele eigenaar hem voor de helft van de prijs die CashConverters ervoor betaalde terugkopen, van CashConverters zelf dus!

En ja CashConverters had identiteits bewijs kopie. Wat daar verder precies mee gebeurt is nog onduidelijk.

Het zijn een stel teringlijers die verdomde goed weten dat 90% van hun spulllen afkomstig is van diefstal en ellende.
Ja leuk een paspoort vragen aan een junk als ie iets te koop aan bied terwijl ie maar 1 ding aan zijn hoofd heeft en dat is scoren.
Natuurlijk laat ie zijn paspoort zien...Kan hem het rotten...Hij heeft toch al 340 strafzaken lopen..boeien dat ie er nog 1 bij krijgt voor het stelen en verkopen van een Nord stage...Echt heel erg zuur dat je de helft aan Cash Converterers moet betalen terwijl zij verdomde goed weten dat ie is gestolen...Net alsof een tandeloze junk in de bosjes in op een Nord stage loopt te rammelen.
NATUURLIJK IS IE GEPIKT....WAT DACHT JE DAN....
Ik koop er nooit iets...Ik haat die lui...Ik vind dat er in die winkels een stinkend vies goedkoop sfeertje hangt...bah
Sorry voor de radicale reactie maar ik kan het maar niet begrijpen dat dit soort zaken blijven bestaan. Nederland is een raar land.

Back