es-1 v(r)aag

achterstevoren

Arnhem!!
Hallo mensen,

Ik heb van de week een korg es-1 samplertje gekocht en die doet een beetje raar...

Zo kan ik bijvoorbeeld de orginele geluidjes/sampletjes 1 t/m 7 niet gebruiken.. hij geeft dan "off" aan. Ook staan er een hoop saples in die hij aangeeft met twee kleine streepjes erachter, bv 39 i i. Wat ik ook niet echt helemaal begrijp is dat ie het knopje "audio in" (van de sequense knopjes) helemaal geen geluidjes wilt selecteren of afspelen. Hij geeft dan --- aan.:confused:

Ik heb er helaas ook geen handleiding bij (ondertussen wel gedownload) maar daar kon ik zo snel nix in vinden.

Ik weet ook dat je er andere "software" op kunt knikkeren en alle samples kan hernoemen enzo, dat is ook eigenlijk de reden geweest waarom ik hem kocht, maar weet iemand of deze gebreken normaal zijn als je er andere software op gooit?

anders gaat ie mooi trug naar de owner van dit machintje;)

Bij voorbaat groote dank, :halleluja

achterstevoren

zat geen smart media kaartje bij, maar die is al geregeld bij een huisgenoot.., nu nog een goedkoop kaart lezertje voor m'n computer regelen.

de handleiding is ook binnen, word ff een avondje full time printen:D

Het zou echt beter zijn als je voor mij die refill had, Ro9! Fabrieksinstellingen zijn iig beter als die zooi die er nu op staat. Kijk ik daarna wel verder of ik de samples wil hernoemen of nie, zoals ie nu is is er weinig aan.. geen kick uit te krijgen:Z

komt wel:)

bedank voor de reply

achterstevoren<---

Dan doe ik bij deze mee aan die oproep, want deze week komt mijn ES1 binnen! Ben benieuwd...

Word lid van de Electribe Yahoo group! Daar kun je 'm zo downloaden... SUC6!

Origineel geplaatst door bjodero
Word lid van de Electribe Yahoo group! Daar kun je 'm zo downloaden... SUC6!

thnx!! kaartlezer onderweg:) alle samples zijn binnen, evenals een programmatje waarmee ik alles kan heen en weer gooien. en nu scheuren:D en s a m pl e n

Back