swokki is braaf Lid sinds 18 april 2005 Berichten 267 Locatie Antwerpen 22 mei 2006 #1 Ik moet zaterdag optreden, maar het zou wel eens moeilijk worden zonder zo'n ding. Wie helpt me uit de nood? Cheers, Paul ps. Waarom kunnen fabrikanten niet gewoon op elk toestel een thru zetten?
Ik moet zaterdag optreden, maar het zou wel eens moeilijk worden zonder zo'n ding. Wie helpt me uit de nood? Cheers, Paul ps. Waarom kunnen fabrikanten niet gewoon op elk toestel een thru zetten?
Rvooh Gepokt en gemazeld Lid sinds 9 december 2002 Berichten 7.590 Locatie la côte belge 22 mei 2006 #2 Re: Midi Thru box gezocht Origineel geplaatst door swokki ps. Waarom kunnen fabrikanten niet gewoon op elk toestel een thru zetten? Zie meer... omdat daisy chainen niet zo gezond is voor de timing van je midi spullen..;
Re: Midi Thru box gezocht Origineel geplaatst door swokki ps. Waarom kunnen fabrikanten niet gewoon op elk toestel een thru zetten? Zie meer... omdat daisy chainen niet zo gezond is voor de timing van je midi spullen..;