Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Lees het nog een keer zou ik zeggen. Mijn nederlands is niet je van het, maar laten we zeggen dat het om de inhoud gaat en niet de vorm.Origineel geplaatst door Wout Blommers
PS Je hebt m'n vraag over dat schoolmeestergedoe, of stamtafelpraat, niet beantwoord.
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Maar los van dit alles en het SongFestival, is er een verschuiving naar vorm ipv inhoud in de muziek?
Wout
Oekraine: Het socaritme, doorgaans garant voor een stevig potje droogneuken, wordt klinisch ontsekst door de bas te verwijderen, een vrolijk tokkelinstrument toe te voegen en een blije spring in 't veld de vocalen te laten doen.. Best leuk, maar ook best lastig de aandacht erbij te houden, wat ook voor de vertolkers lijkt te gelden, want op de helft en tegen het eind lost het nummer plotseling volledig op in het niets. Om, o ja waar waren we, weer door te gaan. Niet te vroeg klappen dus.
Ik ben fuse niet maar ik zal je even bijlichtenOrigineel geplaatst door Wout Blommers
In de eerste plaats weet ik niet wat 'FOK' betekent, dus licht even bij?
.
. Kijk alleen naar de commentaren op de frontpage als je depressief wil worden over de huidige staat van de jeugd.Ik zie zelf niet in waarom het Songfestival niet hier in Algemene Discussie zou moeten zitten, het is immers muziek en over Tiesto (die nota bene alleen plaatjes draait en nog niet eens zingt) kon hier ook vrolijk gepraat/gezeurd wordenMaar los van dit alles en het SongFestival, is er een verschuiving naar vorm ipv inhoud in de muziek?
.Origineel geplaatst door Arv
Ik vind die stukjes in de TV gids echt fantastisch! Ik zal effe quoten:

).
.
)