micromodular voor €185

Als je een dergelijk apparaat wilt vind ik het vreemd dat je op 10 of 20 euro gaat kijken. Ik heb bij deze als ik de foto zie het gevoel dat hij niet meer zo mooi is. Oppervlak ziet er niet echt super uit, kan ook de foto zijn.

Maar is 15 of 25 euro voor jullie echt het verschil tussen kopen en niet kopen?

Ik kan me voorstellen dat 15 of 25 euro voor iets wat erg graag wilt geen probleem is, maar voor 'iets leuks voor erbij' kan dat je net over de streep trekken.

Origineel geplaatst door Acidfever
Als je een dergelijk apparaat wilt vind ik het vreemd dat je op 10 of 20 euro gaat kijken. Ik heb bij deze als ik de foto zie het gevoel dat hij niet meer zo mooi is. Oppervlak ziet er niet echt super uit, kan ook de foto zijn.

Maar is 15 of 25 euro voor jullie echt het verschil tussen kopen en niet kopen?

Je ziet ze toch vaak voor 250 euro, en dan is dit toch al 65 euro verschil. Als je 'm dan toch niet leuk vindt kun je 'm voor iets meer weg doen... voor 200 ben je 'm waarschijnlijk ook nog wel vrij snel kwijt namelijk.

doen en daarna denk je, weet je wat doe maar een modular(met uitbreiding). Reken zelf maar uit, 2ehands modular. €500. heb je vier micromodulars en draaiknoppen. Heb de mijne ooit eens verkocht omdat ik over wilde gaan op soft. Dezelfde week nog eentje teruggekocht met uitbreiding :D

Ja maar, daar gaat het niet om, voor zon prijs (mits hij wel in goede staat is) kun je gwoon kijke of het wat voor je is, en doorverkopen met winst. En dan kun je alsnog een NM key kopen.

Back