ARP 2600 - 1962 euro (nog 50 min te gaan)

dacht dat die 700 euro duurder was?

ok, tis al duidelijk....zoals ik al zei hoopte ik er mensen blij mee te maken...niet dus. Dacht dat het interessant zou kunnen zijn en de ARP 2600 wordt naar mijn weten niet bijzonder veel te koop aangeboden. Als je het niet interessant vind hoef je niks met de info ;)

Ik probeer ook alleen maar mensen blij te maken.
En niet met onverwachte dingen te laten komen.
Ik schat dat je zo een 600 euro aan de postbode kan betalen als die er is.
En dat valt dan best zwaar.

Is dat zo duur? Maar dat wist ik niet! ik heb geen ervaring met dat soort dure dingen aanschaffen (laat staan importeren)....

Ik heb laatst 400 euro moeten betalen aan de postbode voor een paketje van $1600.
Vandaar dat ik het met de Arp op 600 euro schat.

Mja, dan kan je idd beter voor zekerheid gaan voor die van Catscan. Kan ie tenminste nog getest worden.....Bedankt voor de opmerking: ik houd er voor de volgende keer rekening mee dat de extra kosten zo hoog kunnen uitvallen.....

btw is 19%, invoerrechten zijn 3%. Dit wordt berekend over het totale bedrag (dus incl transportkosten!). tel dus 21% bij het totaalbedrag op en je komt op he bedrag dat je moet betalen

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik heb laatst 400 euro moeten betalen aan de postbode voor een paketje van $1600.
Vandaar dat ik het met de Arp op 600 euro schat.

maar die postbode had toch meteen je auto gewassen en de kozijnen geschilderd? dat moet je ook betalen!

Was wel inclusief keyboard (maar dat verhoogd de portokosten weer natuurlijk)

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
btw is 19%, invoerrechten zijn 3%. Dit wordt berekend over het totale bedrag (dus incl transportkosten!). tel dus 21% bij het totaalbedrag op en je komt op he bedrag dat je moet betalen

Invoerrechtenzijn 3%...Coole info !!
Dit heb ik namelijk nooit geweten. Ik heb altijd een beetje in het duister getast wat betreft invoerrechten. Van de btw was ik wel weer op de hoogte. Overigens wist ik ook niet dat het over het bedrag inclusief portokosten berekend werd.

1 ding begrijp ik niet...19 + 3 = 21 ?? :D

(ja ja...tis een bijdehante kutopmerking...ik weet het)

wordt de invoer heffing / btw echt over het bedrag inclusief de transportkosten gerekend ? dat is toch een naaistreek ? lijkt me trouwens ook heel onlogisch... iemand ?

:mega: ik kan ook echt niet tellen en/of typen he, gaat weer lekker zo :stupid

verhaal heb ik trouwens uit m'n hoofd gereproduceerd van een topic op een ander forum... Informatie dus onder voorbehoud! Op de site van de douane moet dit ook allemaal wel te vinden zijn.

de douane site is echt niet duidelijk. denk dat ik morgen maar even de douane ga bellen voor duidelijkheid.
ik ben namelijk van plan iets uit india te laten versturen, dus vandaar mijn vraag :)

Ik heb er ook een te koop in nieuwstaat met duofoon keyboard....museum conditie...hoef je niet eng te doen door de gok te nemen om hem uit de USA te laten komen....

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
hoef je niet eng te doen door de gok te nemen om hem uit de USA te laten komen....

bij een gok heb je in ieder geval nog een kans, dat je een voordelige koop doet ;)

Behalve de BTW en invoerrechten komt er nog een vast bedrag bovenop voor de administratiekosten. Bij mijn tape-echo uit Canada was dat iets van 10 tot 15 Euro. Niet van belang voor een ARP2600 natuurlijk, maar wel voor een tape-echo.

Ik zou in ieder geval de gok nemen en voor een veel lager bedrag laten declareren (500 tot 1000 Euro of zo). Mocht er schade of verlies ontstaan dan zal de verzekering alles in het werk stellen om niet uit te keren, ik heb er al diverse verhalen over gehoord (maar niet zelf meegemaakt gelukkig).

Origineel geplaatst door Leo
bij een gok heb je in ieder geval nog een kans, dat je een voordelige koop doet ;)

jajaja..iedere keer dezelfde "knipoogjes" en "hints" naar mijn prijzen word een beetje flauw hoor...Bedenk eens iets nieuws zou ik zeggen...jij en vriend Mono-Poly hebben daar patent op en het is tijd om eens een andere grap af te spreken met hem.
Het spul vliegt de deur uit dus schijnbaar doe ik iets goed...Of je mag naar mijn goede Ebay feedback verwijzen dat voegt tenminste iets toe....

Back