Dit wonderkabinet zal, zo verluiden de plannen, binnen een kort termijn gesloten worden.
De muziekafdeling (de kabinetten vallen onder de educatieve afdeling) zal de eerste periode van ongeveer zeven tot tien jaar niet meer op zaal verschijnen, dus ook de synthesizers niet. Ook mijn functie zal beperkt worden, dus het op excursie gaan in het depot is veel moeilijker.
Voor mij is het onderhoud aan de synths en dergelijke nu de prioriteit...
Maar elders in de educatieve opstelling staat gelukkig wel een Nord Modular G2
dat vind ik buitengewoon spijtig om te horen, wel fijn dat dat onderhoud doorgaat, maar jammer dat de synths niet meer gepresenteerd worden in het museum, ik zou speciaal daarvoor nog eens terug willen gaan naar het Gemeente Museum.
Wat betreft die 'Realtime Tracker', die software, is daar iets over te vinden op het internet?
Op zich werkt het idee heel goed, je kan met 5 man als je leuke samples hebt hele leuke realtime ritmes produceren.
Zit daar nog ontwikkeling in? Of wordt het project helemaal opgeheven?
Wat betreft die synth, gaat daar nog iets mee gebeuren en is daar nog meer over te 'vertellen'?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.