Waar zijn die synths dan?

demian

Ojee
Was ik vanmiddag in Den Haag op een plek waar ik vet veel oude analoge synths dacht aan te treffen, stuit ik op dit.. ! 8)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg
5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

;)

Laatst gewijzigd:
Bwahaha... 'omhullende generator'. Taalpurisme is zoooooo jaren '70.

Filmpjes zijn trouwens in mp4 formaat, wanneer je niks te zien krijgt moet je even een codecje installen.

Interessant demian.

Foto 3 is wel mooi vinnik.:)

Hmm.. deze week bij de Aldi.

P.S. Waarom foto 3 Fuse? Ben gewoon nieuwsgierig hoor.

Dit wonderkabinet zal, zo verluiden de plannen, binnen een kort termijn gesloten worden.
De muziekafdeling (de kabinetten vallen onder de educatieve afdeling) zal de eerste periode van ongeveer zeven tot tien jaar niet meer op zaal verschijnen, dus ook de synthesizers niet. Ook mijn functie zal beperkt worden, dus het op excursie gaan in het depot is veel moeilijker.
Voor mij is het onderhoud aan de synths en dergelijke nu de prioriteit...

Maar elders in de educatieve opstelling staat gelukkig wel een Nord Modular G2 :)

Wout

dat vind ik buitengewoon spijtig om te horen, wel fijn dat dat onderhoud doorgaat, maar jammer dat de synths niet meer gepresenteerd worden in het museum, ik zou speciaal daarvoor nog eens terug willen gaan naar het Gemeente Museum.

Wat betreft die 'Realtime Tracker', die software, is daar iets over te vinden op het internet?
Op zich werkt het idee heel goed, je kan met 5 man als je leuke samples hebt hele leuke realtime ritmes produceren.

Zit daar nog ontwikkeling in? Of wordt het project helemaal opgeheven?

Wat betreft die synth, gaat daar nog iets mee gebeuren en is daar nog meer over te 'vertellen'? :)

Dat onderhoud is ook nog niet helemaal zeker...

Wat die tracker betreft, ik kan wel eens uitzoeken wie het allemaal gemaakt heeft.

Die voorbeeld synth is een computerprogramma: gewoon knoppen aan een eenvoudige softsynth :)

Wout

He, dat is dus in 't Gemeentemuseum? Ergens een pagina waar te zien is wat er staat? En hoezo gaat 't ophouden, en wanneer?

Back