Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Leo
http://cgi.ebay.de/DNS-Sequenzierge...ryZ30786QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Origineel geplaatst door Hooihuis
Okee, eerst alle berichten even lezen voor dat je reageert![]()
Kennelijk houdt de OS wijziging met name een verandering in de geheugenstructuur in, en het verdwijnen van playlists...dat is geen kleine updateIk zal het op mijn gemak even doornemen om te zien of dit voor mij zinvol is. De pest is, dat ik net een beetje gewend ben aan het werken met de P3 en niet veel zin heb om nu weer wat anders aan te leren
![]()
Origineel geplaatst door cryptout
Voor Evolving sequences...
Ik heb trouwens nu een maandje een MAQ16 en dat bevalt me erg goed, ik gebruik hem meer als creative tool dan als main sequencer.
Ik vraag me af hoe de Schrittmacher in verhouding staat tot de P3, heeft iemand daar ervaring mee?

Origineel geplaatst door Leo
ik zou graag 1 synth willen aansturen met gate + 2 cv's voor pitch en filter en heel eventueel een midi uit voor de klok (kan ook per klok in), maar hoeft niet... wie een idee?
Origineel geplaatst door r.5
FR-XS al overwogen?
& 
Origineel geplaatst door HEXAGON
Leo,gezien je die toch mischien niet gaat houden,is het best dat je voor een vintage gaat,dan ben jem sneller kwijt en verlies je geen geld.Als je een doepfer of oberkorn koop,moet je mischien in prijs zakken ,en duurt het langer om hem te verkopen.
Kijk maar hoe mono moeite heeft gehad om zijn as sequencer rack te verkopen...
Op mijn oberheim sequencers kwamen ze als vliegen op stront,tenslotte heb ik hem geruild.
........alleen moet straks denk een derde stepseq erbij nemen om alles te kunnen aansluiten.