Toegestane onderwerpen in Algemene Discussie?

Ik denk dat een extra off-topic forum dat jij voorstelt er niet inzit. Idd. hebben we al het "Algemene discussie" forum en bijvoorbeeld het "Overige Studio" forum.

Overigens let op je woorden: gitaar-discussies zijn op dit forum nog meer verboden dan warez-discussies ;)

Toegestane onderwerpen in Algemene Discussie?

Hoi, Ik had een thread gemaakt voor meningen en tips over TV's omdat hier heel wat tech-heads zijn met misschien nuttige tips en suggesties daarover...

TV's zijn geen synths inderdaad maar ik zie wel :
videogametopics,
computermonitor!! topic
autotopics,
huisdiertopics...
kleur sokkentopic!!!
een topic over Star Wars...
heeft dat allemaal wel met synths te maken? nog minder !!
en die blijven gewoon open... waarom?

Eigenlijk heb je hier wel een punt..

Waarschijnlijk omdat we anders gezeik krijgen over: Topics over tv's mogen wel maar over je computer overklokken niet, terwijl je daar als synthesiser liefhebber veel meer aan hebt.

Ik moet ff denken waarom ik bij dit onderwerp meteen zoiets had van, die moet ik sluiten. Kom hier op terug, want ik weet het echt ff niet. Ik weet dat je wel ongeveer gelijk hebt, want anders had ik hem ook meteen naar de parkeerplaats gedaan en niet alleen maar afgesloten.

Bass.... ik begrijp je punt. In "overig" staan vooral nonsense topics, die wat mij betreft vallen onder de categorie: "doelloos slap ouwehoeren met elkaar". Niet echt serieus of hoogstaand of zo.
Jou vraag welke TV je moet gaan kopen lijkt me wel degelijk een serieuze vraag. Eigenlijk 't zelfde als "welke synth moet ik kopen", maar dan voor TV's. En ik denk dat je daar 't doel van dit forum voorbij schiet. Dan krijgen we vast straks ook vragen welke auto, wasmaschine of strijkijzer je het beste aan kan schaffen. En voor dit soort technische ondersteuning moet je toch echt ergens anders zijn denk ik.

Nogmaals, ik begrijp wat je bedoelt, maar de mods moeten toch ergens een grens trekken. En zo'n grens zal altijd vaag zijn ben ik bang...

Witgoed is weer een ander verhaal hoor! Duh!

Ik weet dat er veel mensen zijn hier die ook surroundsystemen, vette pc's, vette PC-monitoren, vette hifi installaties hebben...
Daar wil ik juist suggesties van hebben om een nieuwe TV te kopen....

Wat heeft laptop/geluidskaart/moederbord vragen dan met synths te maken...? Daarom staat het in OVERIG, en daar hoeft niet alleen nonsens te staan...

Trouwens, op mn TV kijk ik heel veel muziek/concertbeelden en soms sluit ik mn PC erop aan...\

en dit dan ?? ! :

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=63451

Daar hebbie toch GoT voor?
Of een familielid of buurvrouw die je verder kan helpen.
En desnoods in de chat.

Snap JB wel. Het is moeilijk om losse regels af en toe zaken te scheiden.
Zelf mogen van mij die topics van de categorie 'overig' wel wat minder.

Ik begrijp Bass ook wel. Mogen topics zoals: "welke kleur onderbroek heb je aan" dan wel blijven? (En dito sokken etc. etc.).

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Bass.... ik begrijp je punt. In "overig" staan vooral nonsense topics, die wat mij betreft vallen onder de categorie: "doelloos slap ouwehoeren met elkaar". Niet echt serieus of hoogstaand of zo.
Jou vraag welke TV je moet gaan kopen lijkt me wel degelijk een serieuze vraag. Eigenlijk 't zelfde als "welke synth moet ik kopen", maar dan voor TV's. En ik denk dat je daar 't doel van dit forum voorbij schiet. Dan krijgen we vast straks ook vragen welke auto, wasmaschine of strijkijzer je het beste aan kan schaffen. En voor dit soort technische ondersteuning moet je toch echt ergens anders zijn denk ik.

Nogmaals, ik begrijp wat je bedoelt, maar de mods moeten toch ergens een grens trekken. En zo'n grens zal altijd vaag zijn ben ik bang...
Dit is wel zo'n beetje het verhaal.. Op een of andere manier kwam het te serieus over of zo.
Maar er zijn wat antwoorden gekomen en misschien PB-en of emailen mensen je nu wel voor een goede tip.

Op een gegeven moment hebben we ook een discussie gehad of mensen hier mochten posten dat ze een huis zochten, of een auto.. om een studio in te bouwen of te vervoeren.. Moeilijk om grenzen te bepalen.. Gelukkig hebben de meeste mensen geen kei strakke grenzen nodig.

Het is in ieder geval niets persoonlijks tegen Bass.. :luv:

Oh none taken...

Maar ik dacht dat er mensen hier misschien konden zeggen "Dat type van dat en dat merk is super.."
..er is zoveel keus gewoon uit merken enzo...

misschien konden zeggen "Dat type van dat en dat merk is super"
[stook mode]
Ik vind de Sony Bravia's wel mooi.
.... en stiekum is dit toch weer een reply op de oorspronkelijke -gesloten- thread.... :D
[/stook mode]

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Eigenlijk heb je hier wel een punt..

ik kan me heel wat vaags en vunzigs herinneren van toen jij nog jong was Johnny Busca. :)

maar goed: on topic.

zoek je een tv waarin je ook dvd's kan afspelen? of heb je al een dvd-speler? en heb je dan ook genoeg dvd's?
hé, er schie tme ineens iets te binnen, ik zal eens een lijst maken!

Kan dat overige-discussie gedeelte niet gewoon afgesloten worden? Begin je een ALGEMENE discussie over voetbal, wordt ie gesloten omdat het niet synth-gerelateerd is.. Wat een onzin zeg. Sluit dat deel dan af, of geef het een andere naam. :(

:D hehehe, wees blij dat Hanz de moeite heeft genomen om heel wat zoekwerk voor je te doen en een link te plaatsen van 't VOETBAL-forum!

Een bedankje kan er niet eens van af..

Nou, eentje dan: bedankt Hanz! :biertje: :D

Gaat me niet om het voetbal, voetbal suckt eigenlijk best wel, maar als je niet eens offtopic mag gaan in het algemene discussie gedeelte, wat voor nut heeft dat gedeelte dan? Niks dus. Vind het af en toe echt achterlijk hoe threads gesloten worden. Er zijn blijkbaar genoeg mensen die dit interessant vinden! En nogmaals, wil je het niet lezen, klik er dan niet op. Het kan zo makkelijk zijn...

euh.. waar gaat dit over..
lullen over iets dat mag gepost worden of niet?
waarom niet gewoon lullen over het onderwerp?

nee echt... lullen over het al dan niet lullen over een willekeurig onderwerp is toch dommer dan lullen over het onderwerp?

mijn belgen verstand kan hier ni bij

wat zullen we dan posten in de off topic sectie?
hete meiden, rode sportautos en saunas? :luv: :luv: ... want over het warme weer (dat door de weerman ook wordt meegegeven) ouwehoere mag wél! (zoek maar op).. maar voetbal en tvs mogen niet.... ... hmmzzz.. het zal de warmte wel zijn zeker?

Tis overigens een lekker weertje buiten! :mexico:

Laatst gewijzigd:
star wars, sokken en videogames zijn nerd-gerelateerd, voetbal niet:D

edit: hm ik sliep volgens mij nog

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door ProtoHuman

Dit verwoordt ons standpunt prima.
Ik denk dat iedereen hier dit wel kan begrijpen.

Overige Discussies

Overige Discussies

Dit is geen bash-thread, maar ik vraag me het toch af... Wat kan er nou wel in overige discussie, en wat kan er niet? Als een forumlid vraagt naar leuke restaurantjes enzo in Hamburg dan is dat geen probleem, maar als een ander forumlid vraagt of er mensen ervaring hebben met MP3-spelers dan moet ie dicht en wordt ie doorverwezen naar Fok!.. Een discussie over favoriete games is geen probleem, maar er hoeft maar iemand een discussie over DJ apparatuur te openen en hij gaat dicht..

Waarom? Deze synth-liefhebbers willen van andere synth-liefhebbers tips, wat is daar mis mee? Ik weet dat dit geen synthesizer/dj/Hamburg/gameforum is, maar daarom is het toch ook Overige Discussie? Ik snap dat er geen extreme threads geopend hoeven worden, maar laat die threads lekker open joh.. Ik vind het ook wel eens lekker om met mensen met dezelfde interesses te discussieren over totaal andere dingen, moet toch kunnen lijkt me, zeker als je het subforum Overige Discussie noemt!

Zou het leuk vinden als daar iets meer kon.. In het voorbeeld van de MP3-speler, ik zou dat ook liever hier vragen als op een forum als FOK! Hier zitten de muziekliefhebbers, apparatuurfreaks en mensen met verstand van zaken en vooral van geluid..

Again, zonder te bashen, maar ben wel erg benieuwd waarom de ene dicht gaat en de andere open blijft, terwijl het imho veel makkelijker én leuker is om die threads lekker open te laten! :okdan:

Back