[Track] Open your eyes

mooi gedaan. Hij mag van mij wel een stuk langer. Met name die solo vind ik goed gelukt.

Hoewel het niet echt mijn stijl is, vind ik dit ook wel knap gedaan.

De piano-intro is heel sfeervol, zou ik zeker niet wegdoen. Mooi hoe je de hoge strings laat opkomen met dan dat arpje erbij. Je zet de sfeer verder in het achternakomende gedeelte. Die fluisterstemsample 'open your eyes' vind ik heel relaxed ... laat me eigenlijk eerder m'n ogen toe doen en lekker wegdromen :okdan:. Lekkere filtersweep pad (staat misschien een beetje te hard, maar dat kan ook aan mijn koptelefoontje liggen).

Het enige wat je misschien kan overwegen: het deel waarin de filterpad begint (0:46) tot de break (1:40) duurt nogal lang zonder dat er iets substantieels bijkomt. Kleine details (extra arpje dat op de achtergrond start, klein effectje hier en daar, misschien die gesproken sample herhalen) zouden het kunnen opsmukken.

De drums zeggen me eigenlijk weinig, maar dat komt dan eerder door de geringe affectie met het genre ... dus dit is zeker geen kritiek.

Het is in ieder geval knap ingespeeld en het getuigt van een heel goeie techniek :okdan:

Kortom ... een knappe song met een coole sfeer met hier en daar een klein detail waar je nog wat aan zou kunnen doen.

Top :halleluja

:doei:

@ Dilago: Reverb... tsja... ik weet dat jij het graag wat droger wilt hebben. Bij deze track vind ik wat extra reverb echter goed passen.

Bedankt voor het luisteren. :okdan:

Lekker diep, maar niet alleen te kort, er gebeurt ook te weinig, die opbouw is te kaal, verder ben ik zelf niet kapot van dat ene rare geluidje wat je constant hoort, de lead is geweldig maar kan nog ruiger! :okdan:

Origineel geplaatst door demian
Lekker diep, maar niet alleen te kort, er gebeurt ook te weinig, die opbouw is te kaal, verder ben ik zelf niet kapot van dat ene rare geluidje wat je constant hoort, de lead is geweldig maar kan nog ruiger! :okdan:

Ieder z'n smaak.

Back