KRK v8's bovenop synth rack

Lawtji

Ingeburgerd
Ik heb hier een paar mooie planken staan om een 19" rack te bouwen,
ik had in gedachte om er 2 te maken van 8 units die ik dan op me bureau kan zette links en rechts.
En binnekort ga ik een set Krk v8's aanschaffe, dus et leek me wel cool om die dus op die racks te zetten met mopads eronder.
Nu is mijn vraag of dat veilig is voor me synths in die racks wegens de magneten in die v8's, ik heb gehoord dat je daar patch memory verlies van kan krijge. Nu is het wel zo dat de Krk V series shielded zijn om dat te verkomen.
Maar wil ik tog graag hore of ik hier 100 procent zeker van kan zijn. Ook zou ik graag weten waar ik die rack rails voor de apparate in te schroeve vandaan zou kunne halen.

Alvast bedankt.

Monitors moeten op een zo solide mogelijke ondergrond staan. Zoals je het nu beschrijft zou ik me veel meer zorgen maken over het gerammel dat je gaat krijgen in plaats van magnetische interferentie. Niet voor niets dat ze bij de Sound On Sound Studio Rescue een ris betontegels proberen als er niks anders te krijgen is.

Origineel geplaatst door Yoozer
Monitors moeten op een zo solide mogelijke ondergrond staan. Zoals je het nu beschrijft zou ik me veel meer zorgen maken over het gerammel dat je gaat krijgen in plaats van magnetische interferentie. Niet voor niets dat ze bij de Sound On Sound Studio Rescue een ris betontegels proberen als er niks anders te krijgen is.

Zoals ik al zeg kome er geen trillinge door aangezien ik mopads onder de v8's ga plaatse.

ik heb ook zoiets geconstrueerd. Het meubel zelf is erg stevig, werkt prima zo. Toch, als mijn dedicated studioruimte klaar is, ga ik ze op standaards zetten, vanwege luisterafstand/sweetspot.

Kwa afscherming hoef je je geen zorgen te maken, denk ik. Mijn crt's staan er vlak langs en vervormen helemaal niks.

Attachments

• studio.jpg
    studio.jpg
    89,9 KB · Bekeken: 122
Back