onderstel studiomeubel

Origineel geplaatst door Eraser127
Voor rails issie te smal, maar je kan wel modules met de frontplate op het hout schroeven.
CORRAS.jpg

kan dat wel zijn die platen niet hol van binnen in dat geval zou ik de gok niet wagen

zo dik zijn ze nou ook weer niet. Lijkt me een beetje vreemd als ze dan ook nog hol zijn van binnen.

waarschijnlijk gewoon spaanplaat/mdf ofzo met een plaklaagje :)
zoals bij elk meubelpaneel

Origineel geplaatst door etaoin
Het is geperst hout, maar wel massief.

Dat is (helaas) maar ten dele waar. Ik heb een tijdje geleden twee 'Zweedse' Magiker kasten gekocht, in 1 daarvan heb ik een ladenblok geplaatst, zodat ik 2 planken (+ montagebeugels) overhield. Nu kwam ik in de andere kast een plank tekort, en deze wou ik op een plaats (lees: hoogte) hebben waar ze nou net geen gaatjes geboord hadden.
Nou het boren aan de voorzijde ging prima, maar bij de achterzijde boorde in mooi in een partij lucht. Nu was het voor mijn doeleinde niet vreselijk daar er niet echt gewicht op kwam te rusten, en ik neem ook wel aan dat aan de kopse kante wel genoeg hout zit, maar hou er rekening mee dat 'Zweeds' spul niet geheel massief gevuld is, en er kunnen intern, dus achter de kunststof buitenlaag, zich wel degelijk kieren voordoen van meer als een cm. En als je daar net je 19 Inch device wilt monteren zit je wel met een probleem...

Grtz Tox

Back