de betere muzieklaptops???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

grainshifter

groot mannelijk lid
Ik wil binnenkort een laptop aanschaffen ..die ik wil voldauwen met (vst) instrumenten..zodat ik op t podium een geluidsmodule heb met de meest bizarre pads/geluiden/samples.die ik dan trigger via midi.....naar m n hardware sequincer(korg emx)......Mijn vraag :::Welke labs zijn hier t stabielst.. in??? En wat voor ext. geluidskaart wordt mij geadviseerd(Hoeft max 4 outs te hebben .en midi In/out)

Ene mijn budget is rond de 1000Euries

Anders had ik wel een mac gehaald!

thanx!

De MacBook (opvolger van de Ibook) wellicht? Maar dan wel met 2Gb geheugen. Ik denk helaas wel dat het dan een Eurootje of 1300 wordt.

Vooral geen mac doen hoor...

.... ga voor die duistere alternatieve underground pc-laptop, lekker windows draaien zoals niemand doet,
wie weet krijg je een portie virussen, spy-ware of een kilo instabieliteit erbij... maar hey... je doet tenminste niet mee aan een "hype !" ;)

... sorry hoor, maar maken we hier muziek of lopen we een mode-show?

Ben na jaren pc gebruik godzijdank ook alweer een aantal jaren mac gebruiker... en geen computer
deskundige maar voor mij ...
osx = stabiel = overzichtelijk en logische interface = minder frustratie = meer muziek
maaruh..... ieder zijn ding...

Eigenlijk zou ik mac wel eens willen proberen maar ze zijn zo belachelijk duur... Als je een pc zelf samenstelt en bouwt ben je zoveel goedkoper uit dan wanneer je een mac koopt....

De apple mini is er vanaf 650,-
De apple macbook is er vanaf 1100,-

Ben je student dan krijg je nog wat korting

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back