Apogee Ensemble

JohnDoe36

Gedeactiveerd account
er was nog helemaal niks te vinden over de ensemble hier op het forum en dat terwijl het een toppertje zou moeten wezen

zou ie dan voor velen toch te duur zijn nee dat zal het niet zijn :P

wie o wie kan er eens meer vertellen over deze kompakte bak van apogee ik ben reuze benieuwd?

Hmm, nog steeds weinig tot geen bevindingen hier op het forum :confused: Ik zit er zelf hard aan te denken om te upgraden vanuit de Mackie CR1604 naar Logic Studio met Apogee Ensemble + SSL Duende :)

Ben uiterst benieuwd naar jullie suggesties?

ik heb een vraagje over de ensemble, uit interesse wiliswaar:
is het mogelijk meerdere ensembles aan elkaar te koppelen om meer inputs te hebben?
dit is niet op de webstek te vinden en toen ik ging kijken op gearslutz stootte ik op een forum waar de laatste post in 2007 werd gedaan. Hier werd gezegd dat dat mogelijk is via ADAT (maar hoe?) en dat er nog een update voor de ensmeble stond aan te komen waar dit mss zou in aan te pas komen. Is dit ook gebeurd??

Dank

Gagarin

er is iig deze week een update geweest voor zowel de ensemble en duet

volgens mij is het koppelen gewoon mogelijk voor de ensemble
meerdere duet's koppelen is iig niet mogelijk
als je het zeker wil weten mail dan ff met apogee

test iig goed de ensemble uit!
er schijnen wat slechte exemplaren te zijn met ruis (en dat terwijl ze muis stil horen te zijn)

dit kreeg ik als antwoord:

thank you for your e-mail.

To ensure maximum performance and customer satisfaction with our product, we do not support device aggregation for multiple Ensemble or Duet running on the same system.

=> meerdere duets enensembles zijn dus niet mogelijk op een normale wijze althans.

Gagarin

Back