xtremelead
Ingeburgerd
hello!
Ik heb een hele zooi wav filetjes waar ik een Akai cd van wil maken.
Ik heb daarvoor het programma Chickensys Translator voor gevonden.
Het indelen van de cd werkt prima, geen problemen daar (tot nu toe
)
Maar het probleem is dat ik de image niet op cd krijg.
De applicatie maakt er een .img bestand van, maar ik kan geen programma vinden die daarmee goed overweg kan. Nero niet, Alcohol niet, CDRWin niet.
Met daemon-tools kan ik de image wel mounten en openen in cd-extract, maar branden ho maar. :confused:
Ook heb ik gepropbeerd van de gemounte image weer een nieuwe image te maken met Alcohol, maar dan kan mijn S3000 de cd weer niet lezen
Op de site van Chickensys wordt er gesproken over file2cd van Goldenhawk, maar daar wil het ook niet mee lukken (media-type not supported).
Hoe doen jullie dit?
Ik heb een hele zooi wav filetjes waar ik een Akai cd van wil maken.
Ik heb daarvoor het programma Chickensys Translator voor gevonden.
Het indelen van de cd werkt prima, geen problemen daar (tot nu toe
)Maar het probleem is dat ik de image niet op cd krijg.
De applicatie maakt er een .img bestand van, maar ik kan geen programma vinden die daarmee goed overweg kan. Nero niet, Alcohol niet, CDRWin niet.
Met daemon-tools kan ik de image wel mounten en openen in cd-extract, maar branden ho maar. :confused:
Ook heb ik gepropbeerd van de gemounte image weer een nieuwe image te maken met Alcohol, maar dan kan mijn S3000 de cd weer niet lezen
Op de site van Chickensys wordt er gesproken over file2cd van Goldenhawk, maar daar wil het ook niet mee lukken (media-type not supported).
Hoe doen jullie dit?