Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door quifster
leuke thread dit hoor, resultaat is ook gaaf
ga zo door![]()
Origineel geplaatst door spycell
Je zou moeten in teams werken van vb. 3 of 4 personen die samen zoiets afwerken.Drie mensen die elkaar niet kennen van zien en dan gewoon iedere keer wav files uitwisselen.En er zijn vb 5 teams en dan verkies je een winaar uit al de nummers.Ik zou alvast meedoen.Wat denken jullie hier van???
Origineel geplaatst door spycell
Je zou moeten in teams werken van vb. 3 of 4 personen die samen zoiets afwerken.Drie mensen die elkaar niet kennen van zien en dan gewoon iedere keer wav files uitwisselen.En er zijn vb 5 teams en dan verkies je een winaar uit al de nummers.Ik zou alvast meedoen.Wat denken jullie hier van???

Origineel geplaatst door anoniempje
Is best mooi geworden, vindt het alleen jammer dat een hoop begin geluidjes niet meer te ontdekken zijn door het volume en de dikte (eq?) van de nieuwere geluiden. zoals bijv de string/pads van koekebakker, mijn snerpje en nog wat andere duistere pads die erin zaten. maar toch erg leuk, komt er weer een volgende ?
Origineel geplaatst door krachtwerk
ja das klote, misschien dat de moderatoren een uitzondering willen maken voor deze thread, maar waarschijnlijk niet..
ik denk dat we gewoon korte samples moeten gebruiken, en proberen door juiste keuze een soort van beat of melodie proberen te maken.. ach we'll see![]()
hier is mijn bijdrage (althans 1 van de..)
Leuk hoe zich zoiets ontwikkeld.