forumsong... joepie!

leuke thread dit hoor, resultaat is ook gaaf :)
ga zo door :halleluja

Je zou moeten in teams werken van vb. 3 of 4 personen die samen zoiets afwerken.Drie mensen die elkaar niet kennen van zien en dan gewoon iedere keer wav files uitwisselen.En er zijn vb 5 teams en dan verkies je een winaar uit al de nummers.Ik zou alvast meedoen.Wat denken jullie hier van???

Origineel geplaatst door spycell
Je zou moeten in teams werken van vb. 3 of 4 personen die samen zoiets afwerken.Drie mensen die elkaar niet kennen van zien en dan gewoon iedere keer wav files uitwisselen.En er zijn vb 5 teams en dan verkies je een winaar uit al de nummers.Ik zou alvast meedoen.Wat denken jullie hier van???

maak een nieuw topic als je iets nieuws wilt, stay ontopic.

kzal is ff kijke gaat leuke kant op, had ik nie verwacht na t begin hehe.

Origineel geplaatst door spycell

ja ik denk dat het teveel een competitie wordt en dat de speelsheid verloren gaat..
maar inderdaad start daar een nieuw topic voor:biertje:

waar blijven jullie nou, komop wees creatief
al is het maar een kreunsample..
:D

Hehe, :D

En nu een wat pads erachter gezet voor een extra sfeertje...

Attachments

• forumsong_14.mp3
    1.016,8 KB · Bekeken: 100
Is best mooi geworden, vindt het alleen jammer dat een hoop begin geluidjes niet meer te ontdekken zijn door het volume en de dikte (eq?) van de nieuwere geluiden. zoals bijv de string/pads van koekebakker, mijn snerpje en nog wat andere duistere pads die erin zaten. maar toch erg leuk, komt er weer een volgende ?

Origineel geplaatst door anoniempje
Is best mooi geworden, vindt het alleen jammer dat een hoop begin geluidjes niet meer te ontdekken zijn door het volume en de dikte (eq?) van de nieuwere geluiden. zoals bijv de string/pads van koekebakker, mijn snerpje en nog wat andere duistere pads die erin zaten. maar toch erg leuk, komt er weer een volgende ?

zeker, we kunnen dr zoveel maken tot dr geen animo meer is..toch?

Origineel geplaatst door krachtwerk
ja das klote, misschien dat de moderatoren een uitzondering willen maken voor deze thread, maar waarschijnlijk niet..
ik denk dat we gewoon korte samples moeten gebruiken, en proberen door juiste keuze een soort van beat of melodie proberen te maken.. ach we'll see :D

hier is mijn bijdrage (althans 1 van de..)

Heu.. Waarop is je eigen Citaat nou een antwoord? Zie ik nou iets over het hoofd? Waarschijnlijk op dat het teveel dataverkeer kost, ik vind het sowieso al wonderbaarlijk wat voor enorme bijlagen er ge-atached kunnen worden.. Dat moet toch handen vold geld kosten.. En nergens een advertentie.

Maar wel gaaf dit topic, heb met plezier zitten luisteren :) Leuk hoe zich zoiets ontwikkeld.

ik citeerde mezelf omdat anoniempje vroeg of er een volgende kwam..
en ik had geen zin om t nog eens te typen.

maar waar blijft de opvolger, de eerste sample staat al!

8)

Beetje jammer dat iedereen elkanders creaties wegdrukt met een nog lompere compressie.
Leuke rule voor de volgende keer: Niet re-masteren.

Laatst gewijzigd:
oeit,als ik nu naar mijn bijdrage luister zeg :stupid

t was laat gister, zullen we maar zeggen... dit loopt zeker niet mooi sync en de hele opbouw heb ik verprutst...

maarre, ik vind het wel nog steeds een origineel idee. volgende keer maak ik wel wat overdag 8)

nu eerst ffe voedbal kijken

Back