Waar halen ze die bas vandaan?

En niet alleen....

En niet alleen....

Wat een zielige vertoning ik heb wat flarden gezien op de televisie tijdens het zappen....jeeeesus wat in en in kut die bands...en vooral Red Hot Chilo pepers...da's toch geen rock man...waar zijn de pakkende riffs????? waar zijn de gasten die echt gitaar kunnen spelen????? waar is keith moon????????????????????????????

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Hé, nou je het zegt...
Al jaren niets meer van die man gehoord.
Zou'die uit The Who zijn gestapt? :confused:

Wout

...uit The Who.

Overigens vond ik Keith Moon een zuigende gitarist :z .

Ik vind....

Ik vind....

... een kut vooral kut, en een ruk vind ik vooral ruk.

Maar ja, da's niet zo gek voor iemand die kloten vooral kloten vindt.

Over festivals gesproken; ijs ende weder dienende ga ik eind van de maand weer naar het Na Fir Bolg folk-festival bij Brecht in België. De enige sequencer die je daar vind is misschien een draaiorgelboek (en zelfs dat is daar al verdacht).

Groeten,
Pjeut.

Kan iemand die uber trieste drum solo van de red hot chilli peppers nog herinneren op lowlands ?
Dat kan ik ook en ik heb 1 keer gedrumt in mijn leven.

Dat ze zo veel geld kosten ligt aan het het TMF publiek.

Origineel geplaatst door Negative Plus
Kan iemand die uber trieste drum solo van de red hot chilli peppers nog herinneren op lowlands ?
Dat kan ik ook en ik heb 1 keer gedrumt in mijn leven.

Dat ze zo veel geld kosten ligt aan het het TMF publiek.

da's toch een mooie uitspraak. ik kan ook dat lijntje van "just can't get enough" spelen en hotbutter's "popcorn" kan iedereen! daar gaat het toch niet om in muziek?!

overigens moet iedereen de solo albums van frusciante luisteren! daar kan je nog eens wat van leren. bovendien vind ik een gitarist die een solo doet zonder daarbij 840000298217789 noten per seconde te spelen te preferen boven iemand die dat wel doet!

Origineel geplaatst door ch9527
da's toch een mooie uitspraak. ik kan ook dat lijntje van "just can't get enough" spelen en hotbutter's "popcorn" kan iedereen! daar gaat het toch niet om in muziek?!

overigens moet iedereen de solo albums van frusciante luisteren! daar kan je nog eens wat van leren. bovendien vind ik een gitarist die een solo doet zonder daarbij 840000298217789 noten per seconde te spelen te preferen boven iemand die dat wel doet!

idd john is echt wel een super gitarist .. zonder zijn de chilli's niks .. http://en.wikipedia.org/wiki/John_Frusciante
trouwens wie is er bij de flaming lips geweest op pinkpop ? das pas een dikke band !

Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar je kan het ook te simpel maken.
Deze drum solo was tegen het kinderachtige aan.

Verder hou ik wel van festivals hoor.
Ga alleen niet voor de muziek maar meer voor de sfeer.

vond de chilli's met navarro ook niet mis!
frusciante doet trouwens ook veel met synths. modulair, de gitaar erdoorheen kan halen enzo.

misschien lees ik wel over het grapje heen, of het is gewoon nog veels te vroeg, maar Keith moon is toch drummer?

is deze cover van Black Sabbath toch wel beter War Pigs , de zanger is igg bijna net zo gestoord als Ozzie.

Dat andere bandje van de zanger is ook wel leuk; Mr.Bungle, staat dacht ik ook een clip van op youtube; 'my ass is on fire' :W

Natuurlijk best even kriebelen wanneer je die leuke bands ziet op TV en je bent er niet live bij.
Zo'n TV compilatie maakt dan een hoop goed.
Muse, Macy Gray en Stone Sour zag er goed uit.
Die gast van muse had trouwens een leuk pad op zijn gitaar gemonteerd (of bestaan die gitaren al? Zo'n pad wat je ook op moderne synths tegenkomt). Hij schakelde trouwens ook soms over op synthgitaar. Tevens zat er een man backstage die synths bediende

Zag een aantal keren een Moog Voyager, Andromeda, Nordlead en Virus KC on stage

Origineel geplaatst door Catalunya
Natuurlijk best even kriebelen wanneer je die leuke bands ziet op TV en je bent er niet live bij.
Zo'n TV compilatie maakt dan een hoop goed.
Muse, Macy Gray en Stone Sour zag er goed uit.
Die gast van muse had trouwens een leuk pad op zijn gitaar gemonteerd (of bestaan die gitaren al? Zo'n pad wat je ook op moderne synths tegenkomt). Hij schakelde trouwens ook soms over op synthgitaar. Tevens zat er een man backstage die synths bediende

Zag een aantal keren een Moog Voyager, Andromeda, Nordlead en Virus KC on stage

Mm, ik was er dus wel live bij.
Hoe dan ook "zo'n padje als op moderne synths" is gewoon een kaosspad custom in de gitaar gemonteerd.
Wat heeft dit te maken met "waar halen ze de bas vandaan" ?

Origineel geplaatst door Franz.K.
Wat heeft dit te maken met "waar halen ze de bas vandaan" ?

Het heeft niets met een bas te maken, maar wel met pinkpop, dus vandaar een bericht in een pinkpopthread.

Back