Viscount db-3

Jazz

Nieuwkomer
Mensen van het goede leven,

Ik zag dus bij feedback een aanbieding staan van een orgelmodule: http://www.feedback.nl/?id=55&b=VDB3M.

Deze kost maar 399 euro. Is dit wat? Hoe zijn de klanken? Zijn deze een beetje realistisch, en hoe is de Leslie simulatie?

Heeft iemand ervaring met deze module?

Ik wilde deze vandaag eigenlijk uittesten, maar de mensen bij feedback waren te lui om hem aan te sluiten :stupid

Groetjes, Paul

Re: Viscount db-3

Origineel geplaatst door Jazz

Ik wilde deze vandaag eigenlijk uittesten, maar de mensen bij feedback waren te lui om hem aan te sluiten :stupid

Groetjes, Paul [/B]

wat een eikels!

Ik heb geen ervaring met deze, en kan ook nergens demogeluiden vinden, maar qua prijs is tie zeer aantrekkelijk.

Hij is zeer aantrekkelijk. Daarom wilde ik het ook weten:D .. Op de site van Viscount staan ook helemaal niets, je kan niet eens een handleiding dowloaden. Erg jammer. Ik ben zo benieuwd hoe hij klinkt8D ..

Ik had ooit ergens gelezen dat die oude viscount OB3, het model voor de DB3 veel beter klinkt...volgens mij kun je die nu 2e hands ook voor een prikje oppikken.

Ik heb iets meer dan twee jaar geleden 550 euro betaald, voor één in nieuwstaat.

350 a 400 lijkt me erg redelijk; maar ik zie ze inderdaad niet veel te koop.

Back