1 ding is mij inderdaad duidelijk geworden. Kerel dacht dat ik er mee gegooid had of iets dergelijks en was niet van plan om garantie te verlenen. Ja dan krijg je dit soort dingen.
Anders gezegd: als verkoper niet vooringenomen was, dus niet zoals u betoogd "ik vermoed dat i een klap heeft gehad", dus eigen schuld, dus geen garantie was dit niet gebeurt.
Nog anders gezegd wat u mij verwijt, kan je ook omdraaien. Waarom kiest verkoper niet voor dezelfde open houding zoals AKG ?
Nog meer anders gezegd: je hebt een actie nodig om reactie te krijgen. Dus verkoper reageert, ik verdedig and so on.
Conclusie: als verkoper niet had gereageerd zoals men heeft gedaan dan had ik ook niet zo gereageerd.
Een training zou volstaan. En niet de dingen gaan omdraaien alsjeblieft.
Ik heb trouwens het idee te praten met 1 van de verkopers. Je gebruik namelijk exact dezelfde argumenten en hoe ik een kerel zover moet krijgen om wat voor elkaar te krijgen enzo alsof ik om een gunst vraag of moet krijgen of iets dergelijks
Als AKG niet behulpzaam was geweest, dan had Feedback een claim te pakken.
De "bijdehand uithangen, de wijsneus uithangen of niet". Krijg ik mijn recht niet dan haal ik hem. Moeten de verkopers zich maar realiseren dat ze een schadebeperkingsplicht hebben.
Als verkopers niet willen helpen ondanks dat je garantie hebt omdat ze iets vermoeden, dan moeten ze maar leren open minded te helpen.
Exact zoals AKG heeft gedaan. Heb geen enkele vraag gehad. Ja de vraag of ik hem zelf wilde repareren.