Klantenservice AKG vs Feedback

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
wellicht moet je je niet al te ver laten meevoeren in je schijnbare consumenten-identiteit. en daar in de plaats wat common sense voor gebruiken en een wat normaler persoon tot persoon contact bezigen.
zoals je het opgeschreven heb lijkt mij in dit geval de verkopende kant nog wat redelijker dan jijzelf. ondanks dat ze het netter hadden kunnen doen. het is heel normaal om als verkoper even de koper te confronteren met: "hoe is dit kapot gegaan, heb jij het wel netjes behandeld". hun woordkeuze was niet zo klantvriendelijk echter.
als jij er dan zo zwaar sarcastisch op reageert creëer je zelf ook niet echt een goeie basis voor een normaal gesprek om tot een oplossing te komen.
je reageert ook al niet al te vriendelijk op een aantal mensen hier die gewoon hun visie geven op je anekdote.

het lijkt mij ook niet echt nodig om een halszaak of zelfs rechtzaak te maken van een afgebroken plastic klepje.

waarom ben ik het met bovenstaande eens?

Verder heb ik 1 keer wat bij feedback(rotterdam) onder gerantie laten repareren en dat ging zonder enige problemen. Waar ik versteld van stond overgens :)

Was trouwens wel alweer een jaartje of 6 terug.

Het kan gelukkig ook anders: ik heb mijn gitaar in een klein lokaal family run zaakje gekocht, waar zolang ik de gitaar heb hij gratis gefixed word (alleen onderdelen betalen). In inderdaad, woord werd gehouden. Helaas is het zaakje nu falliet, maar de eigenaar repareert nog steeds m;n gitaar gratis :D

Het kan gelukkig ook anders: ik heb mijn gitaar in een klein lokaal family run zaakje gekocht, waar zolang ik de gitaar heb hij gratis gefixed word (alleen onderdelen betalen). In inderdaad, woord werd gehouden. Helaas is het zaakje nu falliet, maar de eigenaar repareert nog steeds m;n gitaar gratis :D

Kijk, dat is nou nog eens service :D

helaas is meestal dit ook de reden dat deze winkeltjes failliet gaan..;{

Klopt inderdaad, super jammer. Helaas is het de kleine winkelier veel te moeilijk/onmogelijk gemaakt!

Moet zeggen dat ik wel eens wat bij Baxshop heb besteld en 1x product binnen 7 dagen terug heb gestuurd.

Binnen 1 dag stond het geld op mn rekening.

Geen gezeik of wat dan ook. Nog een mooi tegoedbon gehad ook :)

Communicatie en klantenservice via koop ebay is trouwens ook heel erg goed geregeld, bij onze grote Chinezen vrinden.

Moest laatst van fabrikant eea laten checken door 1 van hun leveranciers. Woon niet meer in Utrecht, even langs winkel waar ik product heb gekocht kon dus niet.

Bel een leverancier in de buurt, ondanks dat ik niets en product niet bij hun heb gekocht heeft i mij toch geholpen, met mededeling service van de zaak.

Daar ga ik zeker mn 2e set monitoren halen, kerl heeft mij goed geholpen. Dijkmans Muziek Breda

Laatst gewijzigd:
Met gear vind ik het sowieso een verschil of er functioneel iets kapot is (gaat niet meer aan, komt rook uit) of er wat cosmetische schade is.

Tuurlijk, als je uit de doos gelijk een grote kras oid ziet, gelijk terug. Maar als zoiets na een jaar intensief gebruik ontstaat dan vind ik het weer een ander verhaal.

Tuurlijk staat OP in zijn recht, maar we hebben in NL ook iets van een cultuur van "fuck regels' (probeer ik aan mijn buitenlandse vriendin na 5 jaar in NL nog steeds duidelijk te maken). Je hoeft niet gelijk te slijmen, maar je kunt bijv. informeren of ze iets voor je kunnen doen.
Soms zit het mee (doe dat soort dingen dus niet op maandag-ochtend, maar vlak voor het weekend), wie weet, geven ze gelijk een nieuwe mee en handelen zij het verder af. Had gekund.

Heeft niets met zwaktebod te maken ofzo, je krijgt gewoon vaak meer gedaan op deze manier is mijn ervaring. Verkopers zijn ook maar mensen.

Iets wat cosmetisch lijkt, kan ook functioneel zijn. Anders gezegd koptelefoon sluit nu beter/ lekker strak om mn oren.

Dat informeren is een interessant gegeven. Helaas is het niet zover gekomen. Conclusie we gaan hem lijmen en valt niet binnen de garantie, was al een gegeven voordat je überhaupt kon informeren helaas.

Soms zit het niet mee en ja heb je pech gehad. Dan heb je de gevallen die daar stennes gaan lopen maken en de gevallen die het op een nette manier oplossen een zaak van maken of een creatieve oplossing zoeken en naar de Fabrikant stappen.

In casu begreep de computer van fabrikant het.

Problem solved.

De Hollandse mentaliteit is trouwens, stipt op tijd en regels zijn regels.

Dat sommigen het niet nauw nemen (dus schijt aan je hebben) das een ander verhaal, maar dat heeft niets met de Hollandse mentaliteit te maken.

Het "fuck regels" mentaliteit wordt tegenwoordig niet gewaardeerd, wordt tegenwoordig flink aangepakt. We leven niet meer in de jaren '70

Heb hier ook niet zo een hoge pet op van feedback, vaak geopende dozen gekregen spul wat niet goed was, onderdelen die misten. Veel trammelant met omruilen/terug gaan. En inderdaad afgewimperd worden met een tegoed bon zodat ik alsnog bij feedback moest kopen. Had er ook schoon genoeg van, laatste tegoedbon verkocht voor 50 euro minder en sindsdien bestel ik alles uit duitsland. Geen verzendkosten boven de 100 euro, 2 jaar garantie, en als iets stuk is sturen ze je zo een nieuwe op en hoef je je defecte exemplaar pas op te sturen als je de vervangende nieuwe binnen krijgt.

Moet er wel bij zeggen, me vader bestelt nog wel eens wat dingetjes voor een vereniging bij bax-shop.nl en die zijn voor zover ik heb gemerkt erg netjes met service en hebben een erg groot assortiment.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back